اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بازگشت برادران دست‌نشان به نساجی مازندران

برادران دست‌نشان بار دیگر به تیم نساجی بازگشتند تا مدیریت فنی و سرمربیگری تیم نساجی را عهده‌دار باشند.

بازگشت برادران دست‌نشان به نساجی مازندران

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از قائمشهر، عصر امروز برادران دست‌نشان به عنوان مدیر فنی و سرمربی این تیم معارفه شدند.  

تیم نساجی مازندران در این چندین سال آبستن حوادث زشت و زیبا شده بود.

 در این فصل حسین قاسم‌نژاد مالک باشگاه نساجی مازندران با توجه به نداشتن سند مالکیت هزینه‌های هنگفتی را عهده‌دار شد.

از سویی دیگر احمد سعادت‌مند مدیرکل ورزش و جوانان هم با توجه به دغدغه‌ای که نسبت به این تیم داشته و تعطیلات نیم فصل و از طرفی دیگر تهدید بازیکنان به اینکه تا مطالبات خود را نگیرند حاضر به ادامه کار نیست که این تهدید منجر به این شد تا سعادتمند با برگزاری جلسه‌ایی برای رفع مشکلات این باشگاه قدم بگیرد.

هر روز در شهر شایعه‌ایی بود یک روز خبر از آمدن پرهام به گوش می‌رسید و روز دیگر فردی دیگر، تا اینکه اعلام شد که اداره‌کل ورزش و جوانان مهلت 72 ساعته به قاسم‌نژاد داده تا دستمزد بازیکنان را پرداخت کنند که اگر این کار رخ ندهد خود اداره کل ورزش و جوانان عهده‌دار تیم شود.

پس از اتمام این مهلت و عدم پرداخت دستمزد بازیکنان، احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در یک معارفه رسمی محمدرضا رنجبر رئیس هیئت گلف را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نساجی معرفی کرد تا وی کار خود را با پرداخت دستمزد بازیکنان آغاز شود که این کار هم صورت نگرفت تا اینکه عصر امروز در یک جلسه غیرمنتظره حسین قاسم‌نژاد مالک باشگاه نساجی مازندران با هماهنگی با محمد قنبری مدیرعامل باشگاه نساجی 20 درصد از قرارداد بازیکنان را به حساب آنان واریز کرد.

در این جلسه رحیم دست‌نشان به عنوان مدیر فنی و نادر دست نشان به عنوان سرمربی جدید نساجی معارفه شد.

مراسم معارفه، پس از پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان با حضور هواداران،کادر فنی و خبرنگاران در زمین ساروکلاء انجام شد.

 محمد قنبری مدیرعامل باشگاه نساجی نیز گفت: کادر فنی سابق در این مدت بی‌پولی زحمات بسیاری برای تیم کشیدند از بازیکنان خواست تا با همدلی مسبب قهرمانی این تیم در لیگ شوند.

 وی در ادامه افزود: جلسه‌ایی فردا در دفتر معاون سیاسی و امنیتی  استانداری برگزار می‌شود اگر آنجا اتفاق خاصی رخ داد تا تیم را از قاسم‌نژاد بگیرند وی این هزینه‌ها را به شهر شهید پرور قائمشهر هدیه می‌کند.

در ادامه این مراسم رحیم دست‌نشان مربی با دانش و کهنه کار با تقدیر از زحمات قاسم‌نژاد گفت: ان‌شاالله با همدلی همه هواداران و بازیکنان شرایط صعود به لیگ برتر فراهم شود و نساجی مازندران بتواند خواسته هوادارنش را برآورده کند.

نادر دست‌نشان سرمربی جدید نساجی نیز در این مراسم با اعلام اینکه با قرارداد سفید به این باشگاه آمدم، گفت: باشگاه نساجی یک تیم با ریشه است که از سال 71 نتوانسته به لیگ برتر صعود کند.

وی در ادامه افزود: بنده با جلساتی که با آقای قنبری داشتم هم گفتم که برای سرمربیگری نساجی پولی را در خواست نکردم فقط خواسته‌ام دادن هزینه بنزین به سر تمرین بود.

 دست‌نشان با تاکید بر این موضوع که هیچ شخصی حق دخالت در کار دیگری را ندارد، متذکر شد: این تیم یک تیم بزرگ است و هر کس باید در جای خود کاری را انجام دهد.

وی در پایان با تقدیر از کادر فنی قبلی این تیم گفت: کادر فنی قبل هم برای تیم بسیار زحمت کشیده که جا دارد از آنان تشکر داشته باشم چرا که برای تیم بسیار زحمت کشیدند.

انتهای پیام/86017/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول