اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی رهروان ولایت مجلس:

سران فتنه قابل بخشش نیستند

سخنگوی رهروان ولایت مجلس گفت: فتنه 88 با توجه به گستردگی آن، در نوع خود بی‌نظیر بود و سران فتنه قابل بخشش نیستند.

سران فتنه قابل بخشش نیستند

صفر نعیمی‌رز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به حماسه 9 دی اظهار کرد: مردم در این روز با ولایت فقیه تجدید بیعت و دشمن را ناامید کردند.

وی 9 دی را مانند جنگ احد زمان پیامبر دانست و گفت: مردم آن زمان از پیامبر که زخمی شده بود دفاع کردند و پیروز شدند و مردم در 9 دی سال 88 نیز که دشمنان درصدد حذف ولایت فقیه و اسلام بودند با بصیرت عمل دشمنان را نابود کردند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این فتنه با توجه به ابعاد و گستردگی آن در نوع خود بی‌نظیر بود و سران فتنه قابل بخشش نیستند.

وی با بیان اینکه آنچه در سال 88 روی داد یک جنگ رسانه‌ای بود، تصریح کرد: مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات موجب الگو و نمونه شدن ایران در جهان کنونی ‌شد و این مسئله برای دشمن غیرقابل تحمل بود.

نعیمی‌رز ادامه داد: رقابت سنگین در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم زیاد بود و این پدیده در نوع خود جالب و دموکراسی قوی و نمادین در جهان کنونی محسوب می‌شد که برای دشمن سنگین و غیرقابل گذشت بود.

وی با اشاره به اینکه این تکنیک در چند کشور از جمله فروپاشی شوروی سابق جواب داده و حکومت‌هایی مانند گرجستان را هم عوض کرده بود، یادآور شد: تکنیک مذکور به کودتای مخملی معروف شد.

نعیمی‌رز افزود: زیر سئوال بردن برگزار کنندگان انتخابات و کشتن یا کشته‌سازی از بندهای موجود در انقلاب‌های مخملی شگرد این کودتا است و انتخابات دهم ریاست جمهوری و شور و شوق و حواشی موجود در آن، زمینه را برای طراحان فتنه فراهم کرد.

وی با تصریح بر اینکه در فتنه 88 بالاترین ضربه را مطبوعات و رسانه‌های وابسته به غرب و فتنه بر نظام زدند، خاطرنشان کرد: بالاترین فعالیت علیه نظام را رسانه و مطبوعات غرب در فتنه 88 انجام دادند.

به گفته نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، در این نوع انقلاب‌های مخملی تشخیص دوست و دشمن بسیار سخت است و مردم ایران در 9 دی از این امتحان عالی بیرون آمدند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 بصیرت مردم را هدف قرار داده بود، متذکر شد: مردم ایران با بصیرت و هوشیاری و درایت و مدیریت عالی مقام معظم رهبری در 9 دی تمام کاسه و کوزه فتنه‌گران و غرب را با حضور گسترده و حمایت از ولایت فقیه درهم شکستند.

نعیمی‌رز خاطرنشان کرد: با نقش‌آفرینی ولایت فقیه نقشه دشمن برای ایجاد دودستگی در بین مردم ایران عقیم ماند و کشور با درایت مقام معظم رهبری پس از 9 دی آرام گرفت.

انتهای پیام/84001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول