اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

باغ شریعت را جز با حکم قضایی نمی‌توان تصرف کرد

شهردار اردبیل گفت: باغ شریعت اردبیل را جز با حکم قضایی نمی‌توان تصرف کرد چراکه این باغ به دلیل اختلاف مالکان همچنان بلاتکلیف مانده است.

باغ شریعت را جز با حکم قضایی نمی‌توان تصرف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل گفت: بهتر است در این زمینه طرحی برای تصرف این باغ از سوی شورای شهر ارائه نشود چراکه ممکن است این طرح در پیچ و خم اداری دچار مشکل شود اما بهتر آن است با رئیس کل دادگستری و استاندار اردبیل جلسه‌ای را برگزار کنیم تا بعد از جمع‌بندی نظرات و حکم نهایی این باغ را تصرف کنیم.

وی از ارائه طرحی برای نهایی شدن تعریض خیابان در میدان ارتش خبر داد و تصریح کرد: با وجود اقدام شهرداری برای دیوارکشی در این محدوده هنوز تیپ 40 ارتش برای تعریض این خیابان از مسیر ایستگاه سرعین تا میدان ارتش اقدامی را انجام نداده و بهتر است این پروژه را با رایزنی‌ها و اقداماتی که انجام می‌دهیم به جد پیگیر باشیم.

شهردار اردبیل افزود: با ایجاد پل ایستگاه سرعین از سال آینده به همت موسسه شهید رجایی انتظار می‌رود این تعریض انجام شده و بخش عظیمی از ترافیک شهری برطرف شود.

بدری از نهایی شدن قرارداد اجرای چندین پل روگذر با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا خبر داد و یادآور شد: قرار است در مدت چهار سال با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا و موسسه شهید رجایی، پروژه‌ها به ارزش 100 میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شود که قرار شده است سال اول و با اولویت احداث پل ایستگاه سرعین 50 میلیارد تومان در دو فاز به این موسسه پرداخت شود تا عملیات اجرایی به سرانجام برسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: البته ما توافق کردیم که در قبال درخواست تغییر کاربری سپاه، اخذ پروانه و پرداخت عوارض از سوی آن‌ها به خاطر اجرای پروژه‌های متعدد در سطح شهر بخشی از مبلغ را کم کنیم تا در یک همفکری و تعامل بتوانیم این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم که هم منفعت شهروندان و شورا و شهرداری حفظ شود و هم منافع این موسسات به نحو مطلوب تامین شود.

شهردار اردبیل ادامه داد: در ارزیابی‌های اداری که شهرداری نیز در کورس رقابت بررسی عملکرد سال 91 قرار داشت، شهرداری اردبیل توانست نمره عالی را بین 45 دستگاه اخذ کند و بر اساس امتیاز عمومی و اختصاصی بتواند رتبه 14 را به دست آورد به طوری که ما با اولین دستگاه شامل کمیته امداد امام خمینی حدود 20 امتیاز فاصله داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات شهرداری در سال‌های اخیر در حوزه الکترونیکی کردن خدمات گفت: این کار همچنان جزو دستور کارهای اصلی و اساسی شهرداری است که در سال آینده نیز الکترونیکی کردن خدمات در کلیه مناطق و نواحی شهرداری جزو اولویت‌ها است.

انتهای پیام/62007/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول