اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

معاون رفاهی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با فارس:

آئین‌نامه بیمه زنان سرپرست خانوار تغییر می‌کند/ اولویت زنان بدسرپرست

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تغییر آیین‌نامه بیمه زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: با توجه به کمبود اعتبارات باید زنان بدسرپرست در اولویت بیمه اجتماعی قرار گیرند.

آئین‌نامه بیمه زنان سرپرست خانوار تغییر می‌کند/ اولویت زنان بدسرپرست

احمد میدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به سومین جلسه شورای عالی بیمه خدمات درمانی در دولت یازدهم اظهار داشت: این جلسه تا پایان ماه جاری با حضور وزرای مربوطه برگزار خواهدشد.

وی تصریح کرد: یک از سیاست‌های اصلی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی توسعه خدمات بیمه‌ای از بیمه شدگان است که در این راستا تمهیدات خوبی در نظر گرفته شده است.

میدری افزود: در حال حاضر و با توجه به کمبود اعتبارات نمی‌توان بیمه زنان خانه‌دار را اجرا کرد ضمن اینکه باید قوانین و مقررات بیمه زنان خانه‌دار تغییر پیدا کند.

معاون رفاهی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: باید در بیمه زنان خانه‌دار ، زنان بی سرپرست و بد سرپرست در اولویت قرار بگیرند چراکه ما نمی‌توانیم تمامی زنان خانه‌دار را تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

وی افزود: تغییرات لازم در مقررات و آیین نامه‌های بیمه زنان خانه دار را اعمال شده و چند هفته پیش برای سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول