اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور/ محدودیت تردد در محور قم-گرمسار

محور قم-گرمسار و بالعکس واقع در استان‌های تهران‏، سمنان و قم، در راستای تمدید عملیات راهسازی تا تاریخ 30/11/92مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم-تهران و برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم-تهران است.

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور/ محدودیت تردد در محور قم-گرمسار

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی‏، سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در 24 ساعت گذشته، در محورهای برون‌شهری کشور، کل تردد ثبت ‌شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 890 ترددشمار، تعداد 6 میلیون و 385 هزار و 403 دستگاه ‌وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن 30 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13 درصد و اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین تردد بین ساعات 6 الی 7 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از آن می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

* محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته

آزادراه قزوین - کرج، آزادراه تهران - کرج، آزادراه زنجان - قزوین، آزادراه قم - تهران، آزادراه تهران-ساوه (ابتدای آزادراه)، آزادراه رستم آباد - رودبار، آزادراه امام زاده هاشم-رودبار در 24 ساعت گذشته بیشترین تردد را داشته‌اند.

* محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه

محور شمشک ـ دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، به دلیل بارش برف، تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور شهداد ـ نهبندان واقع در استان کرمان، به دلیل سیلاب، تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور پونل به خلخال‏ْ، مقطع واقع در استان گیلان، به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود است.

* ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

محور قم ـ گرمسار و بالعکس واقع در استان‌های تهران‏، سمنان و قم، تمدید عملیات راهسازی تا تاریخ 30/11/92، محور مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم ـ تهران، برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای همه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت گرمسار خواهد بود.

کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، حدفاصل کیلومتر 12 الی 13، واقع در استان کرمانشاه، تمدید عملیات زیرسازی راه‌آهن غرب تا 1/12/92 روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) از ساعت 11 الی 14 مسدود و مسیر جایگزین، کمربندی غربی (قدیمی) خواهد بود.

گردنه رخ واقع در محور شهرکرد ـ اصفهان، واقع در استان چهار محال و بختیاری، حد فاصل پیچ چشمه تا خط الرأس گردنه رخ به طول 8 کیلومتر ،به دلیل متروکه شدن گردنه رخ و احتمال ریزش کوه از تاریخ 25/9 لغایت 29/12/92 مسدود و مسیر جایگزین تونل‌های دوقلوی رخ خواهد بود.

محور گرمسار – سمنان واقع در استان سمنان ، تمدید عملیات اجرای پل تقاطع غیر همسطح سرخه (کیلومتر 18باند شمالی) تا تاریخ 15/11/92، تردد با محدودیت از کنارگذر و مسیر انحرافی احداثی در باند شمالی با رعایت جوانب احتیاط انجام می­شود؛ همچنین از تاریخ26/8 لغایت 26/11/92 به دلیل عملیات احداث پل زیرگذر عابر پیاده ‌در محدوده روستای حاجی آباد تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول