اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر خبر داد

فعالیت 78 واحد صنفی آرایشگاهی در دیر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: تعداد 78 واحد صنفی آرایشگاه در شهرستان دیر فعال هستند که تعداد 28 واحد آن بهسازی شده است.

فعالیت 78 واحد صنفی آرایشگاهی در دیر

حسن فخرایی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دیّر، گفت: با توجه به بیماری‌های خطرناک و مسری هپاتیت و ایدز و همچنین اهمیت استفاده از وسایل شخصی در آرایشگاه‌ها، لزوم اجرای این قانون ضروری است.

وی با بیان اینکه استفاده از وسایل شخصی در آرایشگاه‌ها ضامن سلامتی افراد است، اظهار داشت: عدم استفاده از وسایل شخصی در آرایشگاه‌ها احتمال انتقال بیماری‌هایی از قبیل ایدز، هپاتیت B و C، عفونت‌های میکروبی، بیماری‌ها و حساسیت‌های پوستی را به دنبال خواهد داشت. بیماری‌های قارچی و شوره سر نیز عوارض دیگر استفاده مشترک از وسایل اصلاح عمومی در آرایشگاه‌ها است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر به تعداد واحدهای صنفی آرایشگاه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد 78 واحد صنفی آرایشگاه در شهرستان دیر فعال هستند که تعداد 28 واحد آن بهسازی شده است.

وی ممنوعیت استفاده از وسایل عمومی در آرایشگاه‌ها را در راستای اهداف بهداشتی و تامین سلامت مشتریان آرایشگاه‌ها دانست و تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط متصدیان آرایشگاه‌ها، با واحدهای متخلف وفق مقررات، اقدامات قانونی لازم صورت می‌پذیرد.

فخرایی به مشتریان خدمات آرایشگاهی نیز توصیه کرد: به منظور حفظ سلامتی و پیشگیری از انتقال بیماری سایرین به خود نسبت به تهیه کیف حاوی ابزارها و وسایل آرایشگاهی از قبیل شانه، قیچی، برس سر، تیغ و دسته آن، شانه پلاستیکی ماشین اصلاح، موپران، برس ابرو ، هدسر ، حوله و ... اقدام کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول