اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری بوشهر:

عمل به قرآن نگرانی‌ها در مورد وی‌چت و فیس‌بوک را برطرف می‌کند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: اگر با قرآن مأنوس شده و به آن عمل کنیم نگرانی‌های امروز در موضوعات مختلف از جمله تکنولوژی‌های امروز مثل وی‌چت و فیس‌بوک نیز برطرف خواهد شد و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت.

عمل به قرآن نگرانی‌ها در مورد وی‌چت و فیس‌بوک را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر بحرانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح مسابقات قرآنی ادارات کل دادگستری 6 استان کشور در بوشهر با اشاره به لزوم توجه به معانی قرآن اظهار داشت: قران بهترین سرمشق برای زندگی است و ما مسلمانان باید به خود ببالیم که می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم. امروزه بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی بر همه واجب است چراکه استفاده از قرآن در تمام مراحل زندگی مثمرثمر خواهد بود.

بحرانی افزود: اگر با قرآن مانوس شده و به آن عمل کنیم نگرانی‌های امروز در موضوعات مختلف از جمله تکنولوژی‌های امروز مثل وی‎چت و فیس‌بوک نیز مرتفع خواهد شد و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت. اگر یک سیاست بر مبنای قرآن باشد هیچ وقت یک فرد، گروه و یا جناح سیاسی به خود اجازه نمی‌دهد اداره و یا سازمانی که متعلق به کل جامعه است را در خدمت خود و جریان فکری مورد نظرش بگیرد و در انتخاب افراد نیز صلاحیت و شایستگی را ملاک عمل قرار خواهد داد.

بحرانی افزود: در صورتی که قرآن در مدارس و دانشگاه‌ها نیز به عنوان یک درس جدی مورد توجه قرار گیرد، دانش‎آموزان و دانشجویان در برابر آسیب‌های اجتماعی مصونیت بیشتری خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: قرآن باید به نحو صحیح تعلیم و مفاهیم آن نیز عملیاتی شود تا نسل جوان جامعه به سمت مواد مخدر، مشروبات الکلی و دیگر جرایم نرود. وزارتخانه‌های آموزش عالی و آموزش پرورش نیز در این زمینه شاید گناهی نداشته باشند بلکه باید قوه مقننه با اختصاص ردیف بودجه خاص زمینه تدوین اقدام زیربنایی توسط دو دستگاه یادشده را فراهم کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر یادآور شد: در صورتی که افراد به دستورات قرآن به شکل اعتقادی عمل کنند اگر مورد بمباران تبلیغاتی استکبار نیز قرار گیرند اثری بر آنها ندارد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول