اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اگر ذوب‌آهن و فجر را می‌بردیم این حواشی به وجود نمی‌آمد

بائو: بهبود روند تراکتورسازی بستگی به جانشین جلالی دارد

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اینکه وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از برکناری مجید جلالی بهبود پیدا کند بستگی به فردی دارد که جانشین او می‌شود.

بائو: بهبود روند تراکتورسازی بستگی به جانشین جلالی دارد

میثم بائو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برکناری مجید جلالی گفت: مجید جلالی در تراکتورسازی زحمت کشید اما متأسفانه تیم در این هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفت تا اینکه در نهایت این مربی برکنار شود. به هرحال قسمت این بود که در این مقطع از فصل چنین اتفاقی بیفتد و امیدوارم در ادامه فرد جدیدی که به عنوان مربی انتخاب می‌شود بتواند به موفقیت برسد.

وی در مورد اینکه آیا این جابه‌جایی می‌تواند باعث بهبود در روند تراکتورسازی شود، خاطر نشان کرد: این مسئله تا حدود زیادی بستگی به فرد جدیدی دارد که قرار است هدایت تراکتورسازی را برعهده بگیرد. نمی‌توانیم در این مورد زود قضاوت کنیم. ما در 4 هفته گذشته نتایج خوبی نگرفتیم و شاید اگر ذوب آهن و فجر سپاسی را شکست می‌دادیم این حرف و حدیث‌ها به وجود نمی‌آمد. باشگاه عقیده دارد که همیشه باید در کورس باشیم و باید ببینیم که آیا این تغییرات نتیجه می‌دهد یا نه. عقب ماندن 6 امتیاز در نیم فصل دوم از صدر جدول کار را کمی سخت می‌کند اما با تلاش بیشتر بازیکنان و مسئولان باشگاه می‌توان این عقب‌افتادگی را جبران کرد.

بائو در مورد میزان شناختش از تونی اولیویرا خاطر نشان کرد: با این مربی کار نکردم اما بازیکنانی که سال قبل تحت هدایت اولیویرا بودند از این مربی تعریف می‌کنند.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند در فصل جاری به مقام قهرمانی برسد، یادآور شد: این مسئله دور از دسترس نیست، روزی که با 2 اختلاف امتیاز توانستیم به صدر جدول برسیم نشان دادیم پتانسیل قهرمانی را داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اولتیماتوم‌های مداوم مسئولان تراکتورسازی باعث نشد آنها در روند خود با افت روبه‌رو شوند، اظهار داشت: بازیکن نباید به این مسائل توجه داشته باشد و به شخصه به این مسائل اعتقاد ندارم. اگر اولتیماتومی داده شده این مسئله به بازیکنان نباید ارتباط پیدا کند و آنها باید کار خود را انجام دهند. این تصمیمات شاید در تفکرات باشگاه اختلال ایجاد کند اما بازیکن وقتی حرفه‌ای پول می‌گیرد نباید در رفتار و بازی او خللی به وجود بیاید.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول