اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نوشهر خبر داد

ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای به مددجویان کمیته امداد نوشهر

مدیر کمیته امداد نوشهر گفت: برای ایجاد کار انگیزی در بین افراد مددجوی کمیته امداد (ره) تا سقف 20 میلیون ریال تسهیلات با اعتبارات امدادی و 100درصد قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای به مددجویان کمیته امداد نوشهر

رفیع خانکشی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اجرای طرح اکرام در منطقه کجور افزود: برای تعداد 52 یتیم در بخش کجور از سوی حامیان آنها در شهرستان نوشهر، بخش کجور و حتی از تهران مبلغی حدود 225 میلیون ‌و 670 هزار ریال در شش ماهه اول امسال کمک جمع‌آوری شد.

 وی با بیان اینکه در بخش‌های عمرانی در شش ماهه اول 12 مورد مساعدت به ارزش 65 میلیون ریال از سوی این نهاد انجام شد، خاطر‌نشان کرد: در بخش‌های دانش‌آموزی، درمان و آموزش مساعدت‌های بسیار خوبی شد.

 مدیر کمیته امداد نوشهر همچنین با اشاره به وجود 14 دانشجوی کجوری مددجوی کمیته امداد نوشهر ابراز داشت: علاوه بر مساعدت‌های استانی در شهرستان از طریق کمک‌های مردمی نیز برای این دانشجویان انجام می‌شود.

 وی با اعلام اینکه عمده هدف و رویکرد جدید کمیته امداد امام (ره) از سال 90 به بعد در راستای استقلال مالی، معیشتی و توانمندی‌سازی خانواده‌ها‌ست، تصریح کرد: با تزریق و تامین امید به زندگی به خانواده‌ها باب اشتغال برای آنها باز شد.

 خانکِشی گفت: برای ایجاد کار انگیزی در بین افراد مددجوی کمیته امداد (ره) تا سقف 20 میلیون ریال تسهیلات با اعتبارات امدادی و صددرصد قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد نوشهر میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد را تا سقف 150 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: 80 درصد اعتبارات ما مربوط به اولویت‌های اول و دوم یعنی خانواده‌های مددجوی کمیته امداد است.

 وی با اعلام اینکه شهرستان نوشهر در سال 90 حدود 750 اجرای طرح و فرصت‌های شغلی را به خود اختصاص داد، اظهار داشت: در 9 ماه گذشته نیز در بخش کجور 11 میلیارد ریال تسهیلات با حدود 138 طرح اجرا شد.

انتهای پیام‌/‌86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول