اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیر کمیته امداد محمودآباد

برنامه‌های ویژه کمیته امداد محمودآباد در دهه فجر اعلام شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی محمودآباد ویژه برنامه‌های این نهاد در ایام دهه‌فجر را اعلام کرد.

برنامه‌های ویژه کمیته امداد محمودآباد در دهه فجر اعلام شد

حسن علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با تشریح برنامه‌های اجرایی  ایام‌الله دهه فجر 92 در این شهرستان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه، افتتاح طرح‌های عمرانی مددجویی، کلنگ‌زنی و برگزاری مسابقات فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در ایام‌الله دهه فجر است.

وی برگزاری دو مسابقه ورزشی، بازدید از 20 خانواده تحت حمایت، 20 هزینه هدیه به خانواده‌ها، اهدای 20 تسهیلات کارگشایی، اهدای 16 جهیزیه، بازدید مسئولان از وضعیت مددجویان و برگزاری همایش و مراسم‌های دهه فجر را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد محمودآباد در دهه مبارک فجر اعلام کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی محمودآباد از توزیع سبد کالا بین 50 خانواده زیرپوشش این نهاد خبر داد و تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهداء، برگزاری اردو، برپایی ایستگاه صلواتی و برگزاری دوره‌های آموزشی مددجویان از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد در ایام‌الله دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور شور و نشاط مردمی است که با خون خود سبب پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی را فراهم کردند بیان داشت: هرچه از عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد، عزت، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش نمایان می‌شود. 

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: ما باید با پاسداری از اهداف والای نظام و انقلاب و آرمان‌های مقدس امام راحل و شهدای گرانقدر دین خود را به شهدا و امام راحل ادا کنیم.

انتهای پیام/86018/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول