اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

وحدت جامعه اسلامی دفع‌کننده تمام توطئه‌هاست

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: وحدت امت اسلامی بر محور قرآن و اهل بیت دفع‌کننده تمام تهدیدات دشمن در عرصه‌های مختلف است.

وحدت جامعه اسلامی دفع‌کننده تمام توطئه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان مشگین‌شهر با قدردانی از برپاکنندگان برنامه‌های مناسبتی در ماه محرم و صفر اظهار داشت: این برنامه‌ها می‌تواند اندوخته خوبی برای افراد مؤمن و متقی جامعه در تهذیب و رشد و بالندگی خاص باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مشگین‌شهر با تبریک آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) بر عموم شیعیان و منتظران آن امام همام با توجه به فرا رسیدن هفته وحدت و ضرورت نشان دادن وحدت و همدلی در جامعه و به خصوص در بین مسئولان نظام، خواستار برگزاری باشکوه مراسم ولادت حضرت رسول اکرم (ص) در شهرستان شد.

در ادامه نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی مقرر شد کمیته ویژه با عضویت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه، تبلیغات اسلامی، شورای اسلامی و شهرداری، حوزه علمیه آموزش و پرورش، دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور جهت برنامه‌ریزی تشکیل شود.

طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مشگین‌شهر مراسم ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، حضرت امام صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت روز شنبه مورخ 28 دی ماه 92 با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اهالی ولایتمدار شهرستان بعد از نماز مغرب و عشا در محل مصلی حضرت امام (ره) مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

مولودی‌خوانی، شعرخوانی و اجرای مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه‌های جشن ویژه میلاد پیامبر اعظم (ص) است.

انتهای پیام/62001/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول