اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بیشتر از هر چیزی به آرامش، اتحاد و همدلی نیاز داریم

پورغلامی: در سکوها رفتارهایی دیدم که در گذشته شاهد آن نبودم/ پیروزی در تمام مسابقات حرف فوتبالی نیست

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: روی سکوهای ورزشگاه رفتارهایی دیدم که در گذشته شاهد آن نبودیم و باید به سمت جلو حرکت کنیم.

پورغلامی: در سکوها رفتارهایی دیدم که در گذشته شاهد آن نبودم/ پیروزی در تمام مسابقات حرف فوتبالی نیست

فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی 3 بر 3 تیمش مقابل سایپا گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی جذاب و پرگلی را از دو تیم مشاهده کردیم. ما بعد از هر گلی که به ثمر می‌رساندیم تمرکز زیادی نداشتیم و گل بعدی را نیز دریافت می‌کردیم. بازیکنان در مسابقه دیروز تمام تلاش خود را انجام دادند. البته توانایی بازیکنان تراکتورسازی بیشتر از این است و آنها در ادامه این مسئله را ثابت می‌کنند. به هرحال با این فشاری که وجود داشت بازیکنان یک مقدار تمرکز خود را از دست دادند.

وی در مورد اینکه آیا این دودستگی سکوها باعث نمی‌شود بازیکنان نتوانند عملکرد خوبی از خود ارائه کنند یادآور شد: مدیریت جدید که همراه تیم بود فضای روی سکوها را لمس کرد. در بین اعضای باشگاه آرامش بسیار خوبی بوجود آمده اما روی سکوها رفتارهای تازه‌ای می‌بینیم که در گذشته مشاهده نکردم. وقتی گل می زنیم تشویق می‌کنند و وقتی گل دریافت می‌کنیم علیه تیم شعار داده می‌شود  که این مسائل تمرکز کادرفنی و بازیکنان را از بین می‌برد. باید فضای موجود تغییر کند تا تیم بدون مشکل و با تمرکز کافی بتواند در مسیر موفقیت قدم بردارد.

پورغلامی در مورد اینکه این رفتارها اخیرا مشاهده می شود گفت: برخی مشکلات این وضعیت را بوجود آورد و اکنون دوست ندارم به مسائل گذشته بازگردم و بخواهم آن موضوع را بار دیگر باز کنم. تیمی که توانست دو هفته در صدر جدول قرار بگیرد و بازی‌های خوبی انجام دهد چرا به یکباره دچار این مشکلات شد. برخی این دودستگی را در بین هواداران بوجود آوردند اما باید سریعتر به سمت یکپارچگی و همدلی حرکت کنیم و در آرامش بسوی موفقیت قدم برداریم.

وی‌ افزود: چیزی که تیم در حال حاضر بیشتر از همه به آن نیاز دارد آرامش،  اتحاد و همدلی است. امیدوارم با تمهیداتی که مدیریت باشگاه انجام می‌دهد در فضایی جدید و یکپارچه‌ با همدلی بین بازیکنان و سکوها برای اعتلای باشگاه تراکتورسازی قدم بردارید. از یاد نبرید نام باشگاه تراکتورسازی از تمام نام‌ها بزرگتر است.

مربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه تا پایان فصل صدر جدول دستخوش تغیرات زیادی می‌شود، افزود: مگر پرسپولیس در تمام هفته‌ها پیروز شده است. این دیدگاه که تراکتورسازی باید در تمامی مسابقات پیروز شود حرف فوتبالی نیست چیزی که می‌تواند ما را بار دیگر در مسیر قهرمانی قرار دهد آرامشی است که بین تمامی ارکان باشگاه از مدیریت گرفته تا کادر فنی، بازیکنان و هواداران باید بوجود بیاید.

پورغلامی در مورد دیدار هفته آینده این تیم مقابل صبای قم تاکید کرد: در مسابقاتی که داریم می‌توانیم به پیروزی برسیم. کادر فنی و بازیکنان توانایی خود را نشان دادند و با یک اتحاد می توانیم در مسیر موفقیت قدم برداریم. دیگر نباید به گذشته عقب‌گرد کنیم و تنها با نگاه به آینده بهتر در مسیر پر قدرت حرکت کنیم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول