اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

مفاهیم بشردوستی شاکله اصلی آموزش‌های عمومی در هلال‌احمر است

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران: مفاهیم بشردوستی شاکله اصلی آموزش‌های عمومی در هلال احمر است.

مفاهیم بشردوستی شاکله اصلی آموزش‌های عمومی در هلال‌احمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وحید قبادی‌دانا ظهر امروز در نشست شورای معاونان و روسای شعب جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: تسکین و آرامش بشری، ‌تلاش برای سلامت انسان و تلاش برای صلح و دوستی بین انسان‌ها از جمله مهمترین اهداف فعالیت‌های هلال‌احمر است.

وی به اهداف چهارگانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اشاره کرد و اظهار داشت: تسکین درد‌های بشری، برقراری روابط بر اساس احترام به انسانها، صلح پایدار در میان همه ملل جهان و سلامت انسان‌ها از اهداف چهارگانه سازمان جوانان هلال احمر ایران است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: باید فعالیت‌هایی را ساماندهی کنیم که جرقه این فعالیت‌ها در کانون‌های استانی ایجاد شده و نسبت به ایده‌های ارائه شده اعتماد به نفس وجود داشته باشد.

قبادی‌دانا به بحث مهم آموزش‌های عمومی در هلال احمر اشاره کرد و گفت: آموزش‌های عمومی باید غیرمستقیم، ماندگار و طولانی مدت باشد.

وی با بیان اینکه تربیت‌ها و روش‌های آموزشی باید در ارتباط با فعالیت جمعی باشد، متذکر شد: باید در بحث آموزش مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب انجام شود که به طور کامل علمی و بدون موازی‌کاری بتوانیم آنها را انجام دهیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: کانون غنچه‌های هلال احمر بستری مناسب برای آغاز فرهنگ‌سازی روحیه بشردوستانه در راستای استراتژی 2020 جمعیت هلال احمر به صورت ماندگار و بلندمدت است.

قبادی‌دانا تاکید کرد: کمک به همنوع، حرکت‌های نوع‌دوستانه و تسکین‌ آلام همنوعان، امر مقدس و بزرگی است که در دین مبین اسلام و تعالیم پیامبران مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/69008/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول