اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت کنگان خبر داد

فعالیت 30 پایگاه اورژانس و خانه بهداشت مجهز در روستاهای کنگان

رئیس شبکه بهداشت کنگان از فعالیت 30 پایگاه اورژانس و خانه بهداشت مجهز در روستاهای کنگان خبر داد.

فعالیت 30 پایگاه اورژانس و خانه بهداشت مجهز در روستاهای کنگان

سیدزینب حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: کنگان از موقعیت بسیار حساسی در کشور و استان برخوردار است و رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان در این منطقه یک ضرورت است.

وی افزود: کنگان در معرض انواع آلایندگی‌های زیست‌محیطی قرار دارد و باید با افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی کاری کنیم که مردم احساس امنیت بهداشتی بیشتری داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت کنگان خاطرنشان کرد: اجرای طرح توسعه بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت در دستور کار مسئولان قرار دارد و به فضل خدا در این مسیر اقدامات خوبی انجام می‌دهیم.

حسینی تصریح کرد: بیش از 100 میلیارد ریال برای اجرای طرح توسعه این بیمارستان اعتبار در نظر گرفته شده که امسال 50 میلیارد ریال از این اعتبارات تخصیص داده شده است.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی و بر اساس آمار موجود در شهرستان کنگان هشت مرکز بهداشتی درمانی، یک بیمارستان و یک مرکز آموزش بهورزی فعال هستند و خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت کنگان از فعالیت 30 پایگاه اورژانس و خانه بهداشت مجهز در روستاهای کنگان خبر داد و ابراز داشت: خدمات‌رسانی بهینه به روستاییان در دستور کار است.

حسینی بیان کرد: در شرایط کنونی همچنین سه مرکز اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس شهری به شکل تمام وقت مشغول به فعالیت هستند که به زودی شش خانه و مرکز بهداشتی جدید نیز به این مجموعه اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول