اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد

آغاز مطالعات گازرسانی به مناطق کوهستانی مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: گازرسانی به مناطق کوهستانی در دستور کار است که بر اساس کار کارشناسی و مطالعاتی عملیاتی می‌شود.

آغاز مطالعات گازرسانی به مناطق کوهستانی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، محسن عرب مقصودی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات دهستان پی رجه این شهرستان اظهار داشت: مناطق کوهستانی با توجه به فشار بالا و پیچ و خم‌های بالا نیازمند ایستگاه تقویتی مناسب است که با مطالعات مناسب در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اضافه کرد: برآورد گازرسانی به دهستان پی‌رجه نکا بین 27 تا 30 میلیارد تومان است که با مطالعات نهایی به عنوان پروژه کوهستانی در دستور کار قرار می‌گیرد.

عرب مقصودی ادامه داد: اولویت اول ما پروژه‌های جلگه‌ای است که با اتمام آن در شهرها و روستاهای جلگه‌ای، گازرسانی به مناطق کوهستانی با ارائه طرح و اختصاص بودجه مناسب عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در مسائل پالایشگاهی و خطوط انتقال عقب ماندگی داریم که هزینه‌بر است و لذا بخش عمده‌ای از اعتبارات به پروژه‌های بالادستی فوق می‌رسد.

وی افزود: بیشتر شهرهای مازندران که گازدار نشده‌اند کوهستانی و دور از تأسسیات گازی هستند و به‌زودی با عقد قرارداد وارد فاز مطالعات و تخصیص اعتبار می‌شوند.

فرماندار نکا نیز در سخنانی گفت: فراهم کردن سوخت گاز در منطقه کوهستانی و هزارجریب از نیازهای مهم مردم منطقه است.

علی رجبی بیان داشت: تامین آب شرب برای 14 روستای دهستان پی‌رجه نیز نیاز مبرم منطقه است که باید با اولویت‌بندی مناسب عملیاتی شود تا مشکلات ما رفع شود.

وی گفت: طرح‌های هادی در روستاهای کارکم و خرم چماز نیز از دیگر طرح‌هایی است که در دستور کار برای اجرا قرار دارد.

رجبی ادامه داد: روستاهایی که آمادگی انجام آسفالت مشارکتی با دولت را دارند اعلام آمادگی کنند تا در فرصت باقیمانده با ارائه سهم 40 درصد خود آسفالت و روکش آسفالت آنان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول