اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صعود مستقیم به مرحله نهایی

ایثار قم نظاره‌گر بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به عنوان اولین تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور نظاره‌گر عملکرد 6 تیم دیگر در مرحله پلی‌آف خواهد بود.

ایثار قم نظاره‌گر بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جواد شهره غلامی سرمربی جوان و با دانش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم این روزها تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با استفاده از تجارب ارزنده‌ای که از سفر به کشورهای آلمان و سوئد داشت بتواند راهکاری مناسب برای کسب نخستین قهرمانی ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بیابد.

غلامی که سال گذشته در نخستین تجربه مربیگری خود در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر با ایثار قم طعم نایب قهرمانی لیگ برتر را چشیده است حالا با تیمش به عنوان نخستین مدعی راهی مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شده است و منتظر سه حریف دیگر برای حضور در این مرحله است.

این در حالی است که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با کسب 20 امتیاز و عنوان صدرنشینی و قهرمانی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی این دوره شده است.

دیدارهای مرحله چهارم فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در گروه دوم مقدماتی به میزبانی قم برگزار شد و ایثار از فرصت میزبانی نهایت بهره را برد و با شکست تمام حریفان خود ضمن کسب صدرنشینی به عنوان نخستین تیم به مرحله نهایی رفت.

امسال هفت تیم در دو گروه سه و چهار تیمی برگزار کننده دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بودند و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گروه دوم رقابت‌ها در کنار نمایندگان زنجان، مرکزی و آمل حضور داشت و بالاتر از این تیم‌ها در صدر جدول رده بندی گرو نخست ایستاد.

تیم‌های حاضر در گروه اول مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داداشی کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان و حفاری خوزستان بودند و به ترتیب همین سه تیم اول تا سوم این گروه شدند تا در مرحله پلی آف حضور یابند.

بدین ترتیب در مرحله پلی اف این رقابت‌ها در نیمه اول بهمن ماه تیم داداشی کهریزک به مصاف شهرداری آمل می‌رود، پیام ارتباطات اصفهان با همیاری زنجان دیدار می‌کند و تیم بسکتبال با ویلچر هیئت خوزستان مقابل تیم هیئت مرکزی صف آرایی خواهد کرد.

تیم‌های برتر این سه دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر از سه بازی مشخص می‌شود و تیمی که بتواند دو بازی اول را به صورت متوالی ببرد دیگر نیازی به بازی سوم ندارد و به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر راه خواهد یافت تا در هفته اول اسفند ماه بازی‌های نهایی انجام شود.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول