اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد

برگزاری دوره تخصصی و آموزشی ویژه داوران مسابقات قرآن در یاسوج

معاون پرورشی آموزش و پرورش بویراحمد گفت: برای نخستین‌بار دوره تخصصی و آموزشی ویژه داوران مسابقات قرآن در یاسوج برگزار می‌شود.

برگزاری دوره تخصصی و آموزشی ویژه داوران مسابقات قرآن در یاسوج

بهاءالدین ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: نخستین دوره کارگاهی تربیت داور قرآن کریم با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقرآن کریم در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بویراحمد گفت: با توجه به برگزاری مسابقات ده‌گانه قرآن در سطح مدارس با هدف کیفیت بخشی به این مسابقات برای نخستین‌بار آموزش و پرورش در سطح استان، اقدام به برگزاری دوره تخصصی و آموزشی ویژه داوران مسابقات قرآن کرد.

این مسئول عنوان کرد: دوره آموزشی تربیت داوری مسابقات تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در شهرستان بویراحمد آغاز و به مدت سه هفته و با حضور اساتید مجرب داوری برگزار می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بویراحمد با اشاره به مفاد آموزشی این دوره تصریح کرد: در این دوره‌ها آموزش داوری مباحث تجویدی و صوت و لحن و مسائل حفظ و قرائت ارائه می‌شود.

وی ابراز داشت: علاوه بر فراگرفتن نحوه داوری، در بحث قواعد مختلف نیز آموزش ارائه می‌شود و سطح علمی آنان بالا می‌رود تا بتوانند به نحو احسن کار داوری انجام گیرد.

ملک‌حسینی کمبود دوران مسابقات قرآنی در برگزاری مسابقات قرآن کریم را از عمده مشکلات موجود در این مدیریت برشمرد و تصریح کرد: با برگزاری این دوره آموزشی تا حدودی این کمبود جبران خواهد شد.

وی یکی از اهداف این دوره را رفع نیازهای موجود در این زمینه دانست و گفت: تربیت داوران متعهد، متخصص و کارآمد را از اهداف برگزاری این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با نشر و گسترش فرهنگ قرآنی در بین فرهنگیان بتوانیم در آموزش صحیح و دقیق به دانش‌آموزان به این رسالت عظیم خود در امر آموزش و پرورش جامعه عمل بپوشانیم. 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بویراحمد با اشاره به لزوم اعتقاد به امامت و ولایت جهت برقراری عدالت جهانی افزود: یکی از پایه‌های مهدویت، گسترش علم و دانش است.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول