اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی:

نمیدانم چرا قهرمانی فوتبال ساحلی برای مسئولان ساده تلقی شد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به اینکه مسئولان فراموش کردند تیم ملی چه افتخار بزرگی را در رقابت‌های فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای توانست کسب کند، گفت: نمیدانم چرا قهرمانی فوتبال ساحلی برای مسئولان ساده تلقی شد.

نمیدانم چرا قهرمانی فوتبال ساحلی برای مسئولان ساده تلقی شد

علی نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: لیگ به ‌تازگی تمام شد و در حال حاضر در اصفهان مشغول انجام تمرینات خود به‌ صورت انفرادی هستم.

وی با بیان اینکه عضو تیم دریانوردان پارس جنوبی بودم تصریح کرد: با توجه به اتمام قراردادم با این تیم دوست دارم برای سال آینده در یکی از تیم‌های اصفهان حضور داشته باشم.

کاپیتان اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی ادامه داد: در صورتی‌که شرایط تیم شهرداری تیران خوب باشد دوست دارم این تیم را برای ادامه فوتبالم در سال آینده انتخاب کنم.

وی اضافه کرد: تیم‌های اصفهانی تیم‌های تک محوری هستند و شخص در این تیم‌ها صحبت می‌کند و تصمیم می‌گیرد و در صورتی‌ که این تیم‌ها به‌ صورت صحیح و اصولی برنامه‌ریزی شوند چرا به اصفهان نیایم؟

نادری تاکید کرد: اصفهان چند تیم در لیگ دارد و علاقه بسیاری هم دارند که من در آنها بازی کنم اما شرایطشان فراهم نیست که بتوانم در آنها حضور پیدا کنم.

وی در ادامه به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای اشاره کرد و افزود: پس از قهرمانی در آن رقابت‌ها دیگر هیچ رسیدگی به ما نشد و همگان فراموش کردند که تیم ملی چه افتخار بزرگی را در آن رقابت‌ها توانست کسب کند.

کاپیتان اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در صورتی‌ که مسئولان اندکی واقع‌بین بودند متوجه می‌شدند نتیجه‌ای که ما در آن رقابت‌های مهم کسب کردیم برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران بود و پیروزی برابر تیم‌های قدرتمندی مانند برزیل و روسیه به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست.

وی تصریح کرد: در کمال تأسف نمی‌دانم چرا این افتخار برای مسئولان ما تا این اندازه ساده تلقی شد و هیچ اتفاقی برای ما رخ نداد در حالی ‌که ما بازیکنان با توجه به شرایط حادی که داریم باید رسیدگی ویژه‌ای به ما می‌شد.

نادری با بیان اینکه گمان می‌کنم زیر سایه فوتبال قرارگرفته‌ایم، ادامه داد: خودم در تیم فوتبال پایه‌های ذوب‌آهن بازی می‌کردم اما با لطف مسئولان این باشگاه به‌هرحال نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که از رشته فوتبال و ذوب‌آهن جدا شدم.

وی در ادامه به رقابت‌های پیش روی تیم ملی اشاره کرد و افزود: از حدود 20 روز دیگر اردوهای تیم ملی برای حضور در رقابت‌های المپیک ساحلی تایلند که در تابستان سال آینده برگزار می‌شود آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63020/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول