اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ششمین شکست فوتبال صدرا نکا مقابل حریفان

تیم فوتبال صدرا نکا ششمین شکست لیگ را مقابل مهمان خود در خانه متحمل شد.

ششمین شکست فوتبال صدرا نکا مقابل حریفان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از هفته هفتم لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم فوتبال صدرا نکا ششمین شکست لیگ را نیز تجربه کرد.

در این مسابقات مازندران که دارای پنج نماینده است تیم استقلال لموک قائمشهر به عنوان تنها نماینده پیروز مازندران بود، خونه‌به‌خونه بابل، شهرداری بهشهر مقابل حریفان مساوی کردند و خزر محمودآباد، صدر نکا نیز در برابر حریفان شکست را پذیرا شدند.

تیم صدرا نکا که در خانه میزبان مقاومت تهران بود، در نهایت با یک گل از مهمان خود شکست خورد و تنها با یک امتیاز در بین 12 تیم در رده یازدهم جای دارد.

در دیگر بازی نیز خزر محمودآباد در یک بازی خارج از خانه سه بر یک از میزبان خود امید حسن‌آباد شکست خورد و با هشت امتیاز در رده نهم جای گرفت.

همچنین تیم خونه‌به‌خونه بابل نیز در برابر میزبان خود سایپا مهر کرج با تساوی یک بر یک متوقف شد و جمع امتیازاتش را به عدد هشت رساند و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

در دیگر بازی شهرداری بهشهر بهترین فرصت برای رسیدن جدول از دست داد این تیم در خانه مقابل مهمان خود چوکا تالش نیز با تساوی یک بر یک متوقف شد و از رسیدن به صدر جدول بازماند.

شهرداری بهشهر نیز با 13 امتیاز در مکان چهارم جدول جای گرفت.

در آخرین بازی نیز استقلال لموک قائمشهر مقابل مهمان خود نفتون تهران با یک گل پیروز شد و با 9 امتیاز در مکان ششم جدول جای گرفت.

انتهای پیام/86005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول