اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گنج‌علیخانی حلالیت می‌طلبم / پولکی نیستم

قاسم‌پور: جاه‌طلب نیستم و با صداقت کار می‌کنم/ شهبازی از فوتبال سررشته‌ای نداشت

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: جاه‌طلب نیستم و با صداقت کار می‌کنم.

قاسم‌پور: جاه‌طلب نیستم و با صداقت کار می‌کنم/ شهبازی از فوتبال سررشته‌ای نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم قاسم‌پور امشب در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صنعت مس کرمان و نفت آبادان گفت: بازی سختی را برابر مس کرمان داریم، ما در این بازی میهمان هستیم و خیلی طبیعی است که در خانه حریف بازی منطقی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی افزود: مس کرمان شرایط خوبی ندارد، اما این تیم مس کرمان و یکی از بهترین‌های لیگ برتر است‌، جایگاه فعلی مس دلیلی بر ضعیف بودن این تیم نیست، مس از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌جوید، دلایل و عوامل زیادی منجر شده است تا این باشگاه در فوتبال ما وضعیت خوبی نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما یکی از معدود تیم‌هایی هستیم که در لیگ دسته اول فوتبال کشور زیر توپ نمی‌زنیم و به فکر ارائه بازی منطقی و حساب شده هستیم، ما برای تفریح به کرمان نیامده‌ایم و با وجود مشکلات فراوان مالی خود را آماده رویارویی این دیدار کرده‌ایم.

قاسم‌پور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه باشگاه مس و مدیریت وقت این باشگاه در فصل گذشته مسائل مالی را دلیل جدایی وی از تیم عنوان کرده بودند، بیان داشت: اینکه هر بازیکن و مربی برای گرفتن پول و کسب درآمد در فوتبال حضور دارد، مسئله‌ای طبیعی و غیر قابل انکار است.

وی عنوان کرد: مگر شهبازی در باشگاه مس مجانی کار می‌کرد، من طی چند سالی که در فوتبال بودم، قبل از پول به مسائل دیگر فکر کردم در داماش از حقم گذشتم و پول آنچنانی نگرفتم در همین مس کرمان هم مگر ما چقدر پول گرفتیم، تمام این صحبت‌های من بر اساس مدارک و مستندات است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان متذکر شد: مهم‌ترین مسئله و عامل جدایی من از باشگاه مس شخص ناصر شهبازی مدیر عامل وقت این تیم بود، شهبازی نه از مدیریت فوتبال سر رشته‌ای داشت و نه می‌دانست که فوتبال یعنی چه، تنها سابقه او فعالیت کوتاه مدتش در باشگاه سایپا به عنوان قائم‌مقام بود، شما به وضعیت فعلی مس نگاه کنید چه کسی عامل اصلی ناکامی مس است، مدیریت همین آقا، چرا مس در نقل و انتقالات ضعیف بسته شد.

قاسم‌پور خاطر نشان کرد: به نظر من تنها و تنها مدیریت ضعیف وی عامل اصلی ناکامی مس در مسابقات این فصل لیگ برتر است.

وی در ادامه تصریح کرد: جا دارد از نصرالله گنجعلیخانی مدیرعامل اسبق باشگاه مس حلالیت بطلبم و اگر فرصت شد، حتی نزد وی می‌روم، من اگر اشتباهی کرده باشم، شهامت اذعان بر آن را دارم در آن زمان برخی مسائل مدیریتی و برخی اتفاقات باشگاه موجب شد تا من در مورد وی قضاوت درستی نداشته باشم، باید عنوان کنم که گنجعلیخانی مدیری سالم و قابل است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد تقابل وی با مظلومی و همچنین انگیزه بالایش برای برتری مقابل مس کرمان و هوادارانش گفت: در فوتبال همیشه رقابت وجود دارد، من و مظلومی با هم مشکلی نداریم و همشهری هستیم و مسائل به وجود آمده در فصل گذشته را نیز فراموش کرده‌ام؛ در کرمان برابر برخی افراد منفعت‌طلب ایستادم، این اشخاص در فوتبال ما هستند و تنها به فکر منافع خود هستند، شما ببینید، همین افراد اگر مظلومی هم در کرمان نتیجه نگیرد، برابر وی موضع می‌گیرند.

قاسم‌پور بیان داشت: من اهل باج دادن نیستم و هرگز با این اشخاص رفاقت و دوستی نمی‌کنم، اگر قرار بر این باشد تا از نظر مالی متضرر شوم، این کار را انجام می‌دهم و در برابر این افراد می‌ایستم، من پولکی نیستم و در همین قراردادم با باشگاه مس در فصل گذشته متضرر هم شدم، اما در جایی که دورویی، نفاق و نیرنگ باشد یک لحظه هم نمی‌مانم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در آبادان آرامش نسبی به دلیل نتیجه‌گیری تیم دارم، ابراز داشت: جاه‌طلب نیستم و بیش از هر چیز به دنبال صداقت کاری و آرامش هستم، من با وجود تمام مشکلات مالی باشگاه نفت در آبادان مانده‌ام، این تیم، تیم شهرم است و با مشکلات مالی متعدد کنار تیم هستم و به کارم ادامه می‌دهم، اما با این توجه اکنون نیز از دبی پیشنهادی دارم و به دنبال برگزاری جلسه‌ای با مدیر عامل باشگاه در این مورد هستم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان با تشکر از تمام اهالی و مردم خونگرم استان کرمان، گفت: از مردم کرمان خاطرات خیلی خوبی دارم، وقتی امروز در شهر با مردم برخورد داشتم با برخورد و استقبال گرم آنها مواجه شدم، اما می‌خواهم از مردم کرمان در مورد اتفاقات سال قبل عذرخواهی کنم، چراکه واقعا نگذاشتند ما در کرمان کار خود را ادامه دهیم.

انتهای پیام/80011/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول