اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اجرای 100 ویژه‌برنامه فرهنگی و تبلیغی در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 100 ویژه‌برنامه فرهنگی و تبلیغی در هفته وحدت در شهرستان کنگان خبر داد.

اجرای 100 ویژه‌برنامه فرهنگی و تبلیغی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در آیین برگزاری مراسمات هفته وحدت در کنگان اظهار داشت: هفته وحدت بهترین فرصت برای معرفی چهره واقعی اسلام است و این هفته جزو افتخارات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید هرچه باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی افزود: در نگاه ژرف پیامبر (ص) درون مایه اصلی وحدت و صمیمیت و اتحاد مسلمانان از هر قوم، نژاد و ملیت ایمان به خدا بود و به همین دلیل در صدد خالص و ناب کردن ایمان‌ها و باورها برآمده و معتقد بودند که هرچه این خلوص و صفا فزونی یابد، مهرها و مودت‌ها و محبت‌ها نیز رو به فزونی می‌رود و دل‌ها به هم می‌پیوندد و به وحدت و صمیمیت و اتحاد می‌رسد.

این مسئول یادآور شد: امروز، جهان اسلام برای بازگشت به اتحاد و اقتدار و وحدتی که پیامبر(ص) برای بنیان گذاشتن آن زحمات طاقت‌فرسا و فعالیت‌های وقفه‌ناپذیر مبذول داشتند، راهی جز حرکت بر محور اسلام ندارد.

اهرمی افزود: این اداره در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری ضمن همکاری با دفتر امام جمعه این شهر و هماهنگی‌های  به عمل آمده با هیئات مذهبی مستقر در منطقه سیراف و روستاهای تابعه بر حضور حداکثری و تلاش در راستای اجرای برنامه در این جشن بزرگ و محوری تاکید دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 100 ویژه برنامه فرهنگی و تبلیغی در هفته وحدت این شهرستان خبر داد.

اهرمی بیان کرد: این اداره در تلاش است که به همت و مشارکت تشکلات مذهبی وابسته اقدام به اجرای 100 ویژه برنامه فرهنگی برای روشن کردن اذهان عمومی مردم کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی، اعزام مبلغ و مبلغه برای برگزاری جشن‌های محله‌ای و منطقه‌ای، فضاسازی محیطی و تبلیغاتی، تشکیل حلقه‌های بصیرتی با موضوع وحدت اسلامی و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی از برنامه‌هایی است که تاکنون برگزار شده و در ادامه این هفته نیز برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول