اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس:

شوراهای اسلامی شهر و روستا زبان گویای مردم هستند

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا زبان گویای مردم هستند.

شوراهای اسلامی شهر و روستا زبان گویای مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عباس صلاحی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با شورای اسلامی شهر و شورای بخش تفرش، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و روستا زبان گویای مردم و از جنس مردم هستند و رفع مشکلات مردمی در وهله اول بر عهده این نیروهای خدوم مردمی است.

وی ادامه داد: پیگیرهای زیادی برای رفع موانع و مشکلات شهر تفرش انجام گرفته که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و آبادانی بیشتر این شهر باشیم.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با اشاره به حضور مدیران کل استان در شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: با حضور مدیران در شهرستان‌ها نزدیکی دولت با مردم به اثبات رسیده و این سفرها موجب بررسی و رفع مشکلات مردم می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: راه‌اندازی مجدد استخر تفرش از خواسته‌های معقول مردم این شهرستان است که از 300 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته تاکنون 180 میلیون تومان تخصیص پیدا کرده و الباقی آن تا پایان دی ماه تخصیص می‌یابد و امیدواریم تا پایان اسفند مردم این شهرستان بتوانند از این مجموعه بهره‌برداری لازم را بکنند.

صلاحی در خصوص مشکلات آبرسانی از طرح آبرسانی هفتیان، عنوان کرد: تمامی مصوبات این طرح اجرا شده و تاکنون مسیر پنج کیلومتر از چشمه تا مخزن لوله‌گذاری شده و با خرید لوله‌های مورد نیاز بقیه طرح آبرسانی پیگیری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تفرش نیز گفت: نبود پزشک متخصص در بسیاری از ایام روز و عدم وجود پزشک قانونی از مهم‌ترین مشکلاتی است که مردم تفرش در بخش بهداشت و درمان با آن مواجه هستند.

علی لطفی اذعان داشت: تعدادی از روستاهای تفرش قابلیت گردشگری مناسبی دارند که به همین منظور ایجاد جاده گردشگری روستایی به طول 50 کیلومتر از خواسته‌های اهالی تفرش است.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر در این جلسه گفت: استفاده بهینه شرکت‌های خصوصی از معادن آهن و معادن سنگ یکی از فرصت‌های طلایی است که نصیب آنها شده اما عدم صدور بارنامه تفرش سبب هدر رفت اخذ عوارض در این شهرستان شده و موجب زیان به فضای شهری شده است.

حبیب عسگری اضافه کرد: مسئله بزرگ تصفیه‌خانه تفرش نارضایتی بسیاری از مردم روستاها را به همراه داشته و موجب از بین رفتن طبیعت بکر بسیاری از روستاها شده است.

رئیس شورای شهر تفرش نیز در این جلسه خواستار اتمام طرح‌های نیمه تمام تفرش شد و گفت: استخر تفرش و ساختمان شهرداری از مواردی هستند که قول مساعد در اتمام و بهره‌برداری از آنها گرفته شده ولی تاکنون پیشرفت چشمگیری نداشته‌اند.

قدرت‌الله شاه‌علی بیان کرد: مشکل کم آبی در بخش شرب و کشاورزی از مهم‌ترین مشکلاتی هستند که مردم تفرش با آن روبرو می‌باشند و در بررسی‌های انجام شده بیش از 40 درصد از لوله‌های آب شرب تفرش پوسیده هستند که با تخصیص اعتبار می‌توان این مشکل را رفع کرد.

به گزارش فارس؛ نبود آرد مناسب در نانوایی‌های تفرش و کیفیت نامناسب نان، درخواست بازدید وزرا از منطقه و آشنائی با مشکلات، بهره‌برداری از گردنه جدید گیان به منظور کاهش تصادفات و رفع مشکلات اعضای شهرک اصناف از دیگر خواسته‌های مردم بود که توسط شورای شهر و بخش تفرش در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/87001/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول