اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

پیشرفت 25 درصدی طرح توسعه بیمارستان کنگان

فرماندار کنگان از پیشرفت 25 درصدی طرح توسعه بیمارستان کنگان خبر داد.

پیشرفت 25 درصدی طرح توسعه بیمارستان کنگان

عباس تبرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام اسلامی عبادت است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: کنگان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است و از همه توانمندی موجود برای اعتلای شهرستان و توسعه شهرها و روستاهای مختلف بهره می‌بریم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 200 پروژه مهم در کنگان در دست اجراست که تعداد زیادی از این پروژه‌ها از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و تعداد زیادی نیز مربوط به سفرهای دولت و همچنین اعتبارات تملک دارایی است.

تبرکی تصریح کرد: توسعه اماکن آموزشی و ورزشی و اجرای طرح‌های حوزه فرهنگی و دینی از اهم این پروژه‌هاست که برای تکمیل آنها همه توان خود را صرف می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز چند پروژه مهم در دست اجراست که توسعه بیمارستان کنگان از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین این پروژه‌هاست.

فرماندار کنگان از پیشرفت 25 درصدی طرح توسعه بیمارستان کنگان خبر داد و گفت: طرح توسعه بیمارستان کنگان از طرح‌های مهمی است که با 100 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست و هم‌اکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تبرکی ابراز داشت: ایجاد اورژانس جدید و توسعه بخش‌های تخصصی این بیمارستان از اهداف این طرح بزرگ است که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: تلاش برای تامین نقدینگی این پروژه در دستور کار قرار دارد و امیدواریم به اهداف این طرح برسیم.

انتهای پیام/2451/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول