اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهره‌غلامی در گفت‌وگو با فارس:

بازی‌های پلی آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را به دقت زیر نظر می‌گیرم

سرمربی تیم ایثار قم از زیر نظر گرفتن دقیق بازی‌های مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به منظور کسب اطلاع دقیق از رقبای تیمش در مرحله نهایی خبر داد.

بازی‌های پلی آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را به دقت زیر نظر می‌گیرم

جواد شهره‌غلامی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم ما در این مرحله یعنی پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میدان نمی‌رود و فرصت خوبی ایجاد شده که بتوانم بازی‌های پلی آف را به دقت زیر نظر بگیرم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اقتداری که از خود در مرحله چهارم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نشان دادیم توانستیم به عنوان تیم اول گروه دوم مقدماتی راهی مرحله نهایی شده و از حضور در پلی اف لیگ برتر این فصل معاف شویم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با تاکید بر اینکه با تمام توان مهره‌های خود منتظر رویارویی با حریفان صعود کننده به مرحله نهایی هستیم، افزود: ما این روزها تمرینات خود را در سالن شهید رضاییان پیگیری می‌کنیم منتها بازیکنانی نظیر کریمی، عبدی، طلوعی، موسی و حسامی‌زاده از دهه اول بهمن‌ماه به اردو و تمرینات اصلی تیم اضافه خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در آستانه دیدارهای مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: حضور نداشتن در مرحله پلی آف برای ما یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود چون هم می‌توانیم خوب و به اندازه کافی تمرین کنیم و هم اینکه به دقت عملکرد حریفان احتمالی را در پلی آف لیگ برتر زیر نظر بگیریم.

شهره‌غلامی یادآور شد: در کنار همکاران خود در کادر فنی سعی کرده‌ایم با تدابیر خاص بازیکنان را در بهترین شرایط حفظ کنیم و ان‌شاءالله حتی بهتر از فصل گذشته که به مرحله نهایی آمدیم و نایب قهرمان شدیم این بار با قدرت قهرمانی را به دست می‌آوریم.

وی عنوان کرد: این برای یکی از معدود دفعات است که با خیالی راحت برای حضور موفق تیم بسکتبال با ویلچر ایثار در مرحله نهایی برنامه‌ریزی می‌کنم زیرا فشار بازی‌های پلی آف در انتظار ما نیست و بازیکنان نیز از این نظر بسیار راحت هستند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تاکید کرد: ما قطعاً یک اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی در جزیره کیش خواهیم داشت و سپس آماده بازی‌های مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور می‌شویم که هفته اول اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول