اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

آبدانان در نوروز امسال به شبکه گازرسانی متصل می‌شود

استاندار ایلام گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده آبدانان در نوروز امسال به شبکه گازرسانی متصل می‌شود.

آبدانان در نوروز امسال به شبکه گازرسانی متصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمد رضا مروارید در جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: پوشش شبکه‌های دیجیتال در شهرستان آبدانان به همت همکاران صدا و سیما افتتاح شد.

وی ادامه داد: با نصب دو فرستنده دیجیتال با آخرین فن‌آوری‌های نوین روز دنیا با مجموع 20 شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی رسما کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: با پیگیری‌های که به عمل آمد خبر رسید که طرح گازرسانی شهرستان آبدانان در مراحل پایانی خود قرار دارد و مردم این شهر می‌توانند در عید نوروز از نعمت گاز طبیعی در منازل خود بهره‌مند شوند.

نماینده عالی دولت در استان در خصوص اجرای پروژه  کارخانه سیمان آبدانان نیز خاطر نشان ساخت: با پیگیری‌های به عمل آمده با مدیر عامل کارخانه و بانک عامل مشکل تسهیلات این کارخانه در حال برطرف شدن است و به زودی شاهد ادامه پروژه کارخانه سیمان در این شهرستان خواهیم بود.

استاندار ایلام با اشاره به مشکل برق بخش مورموری اضافه کرد: با رایزنی‌های انجام شده این مشکل در جلسه تخصصی مورد بررسی قرار می‌‌گیرد و به زودی برق این منطقه نیز به نحو مطلوب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مروارید پروژه تونل کبیر کوه را یکی از اصلی‌ترین طرح‌های عمرانی شهرستان آبدانان، دره‌شهر و دیگر مناطق دانست و اظهار داشت: با مقامات وزارت راه و شهرسازی در خصوص اعتبارات این پروژه رایزنی‌هایی صورت گرفته که در آینده نزدیک راهکار اساسی برای اعتبارات آن در نظر گرفته می‌شود تا بتوان در سریعترین زمان ممکن از این تونل نیز بهره‌برداری برسد.

وی مردم آبدانان را با انرژی و پرنشاط خواند و ابراز داشت: مردم شهرستان آبدانان همگرایی بالایی با مرکز استان دارند و از قدیم الایام روابط خوبی با مردم ایلام داشته‌اند.

وی شهر آبدانان را دارای یک تمدن قدیمی دانست و بیان کرد: این شهر از نظر فرهنگ، تمدن و آداب و رسوم بسیار پربار است و نخبگان بسیاری در این شهرستان حضور دارند.

این مسئول اضافه کرد: مردم شهرستان آبدانان در جنگ تحمیلی سلحشوری و تلاش مضاعفی داشتند و با اهدای شهید جرایه جوانترین شهید دفاع مقدس و شهید رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای کشورمان که به دست کوردلان صهیونیست ترور شد افتخارات بسیاری کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/2246/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول