اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس:

بازیکنان ماهان تندیس به خودباوری رسیده‌اند / تاسیسات را در قم می‌بریم

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: جدی‌ترین تعقیب کننده خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال را در هفته هفدهم شکست می‌دهیم.

بازیکنان ماهان تندیس به خودباوری رسیده‌اند / تاسیسات را در قم می‌بریم

محسن حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: درست است که تاسیسات دریایی تهران از تیم‌های انتهای جدولی به شمار می‌رود اما این تیم را دست کم نمی‌گیریم و با تمام توان خود بازی می‌کنیم.

وی افزود: پیش از مصاف با تاسیسات دریایی تهران در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و با توجه به اینکه محروم و مصدوم نداریم از این بازی سه امتیاز کامل را می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان کرد: طبیعی است که بازی بسیار سختی برابر تیم تاسیسات دریایی تهران در پیش رو داشته باشیم چون آن‌ها هفته‌های زیادی است که در تعقیب ما هستند و قصد دارند از انتهای جدول جدا شوند ولی ما می‌خواهیم صاحب هفتمین پیروزی این فصل شویم.

وی ادامه داد: تاسیسات دریایی تهران نسبت به نیم فصل اول تغییرات مثبتی داشته و نتایج بازی‌های اخیر آن‌ها نشان می‌دهد که رشد کرده‌اند ولی ما هم برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی انگیزه داریم بنابراین هر 2 تیم برابر یکدیگر کار سختی در پیش دارند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان کرد: ما در تعطیلات نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال به سبب تمرینات آماده‌سازی متنوع و مفید از فرصت‌ها بهترین بهره را بردیم و به خوبی خواسته‌های خود را به بازیکنان القا کرده‌ایم و آن‌ها آمادگی خود را برابر شهرداری ساوه، زمزم اصفهان و حفاری اهواز به خوبی به نمایش گذاشتند و نشان دادند که به وحدت تاکتیکی رسیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه آماده‌ایم تا تاسیسات دریایی تهران را در قم شکست بدهیم، یادآور شد: بعد از بازی‌های دور رفت لیگ برتر به دنبال فرصتی بودیم تا تیم را با اهداف تاکتیکی جدید آشنا کنیم که خوشبختانه این مهم در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر مهیا شد و در حال حاضر از وضعیت خوبی برای دیدار با تاسیسات دریایی تهران برخورداریم.

حسن‌زاده اظهار کرد: خوب می‌دانیم کار دشواری برابر تاسیسات دریایی تهران در پیش داریم اما تیم ما از بازیکنان جوان و با انگیزه در کنار چند چهره با تجربه تشکیل شده و امیدوارم همچون بازی با زمزم اصفهان در این بازی نیز از فرصت‌های گلزنی خود خوب بهره ببریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با اختلاف 2 امتیاز نسبت به تاسیسات دریایی تهران تیم دهم جدول در مکان هشتم رده‌بندی هستیم، هنوز فاصله اندک است و به همین خاطر می‌خواهیم از فرصت بازی در خانه برابر تاسیسات دریایی تهران برای کسب سه امتیاز خوب استفاده کنیم.

گفتنی است، تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و تاسیسات دریایی تهران در دیداری حساس از بازی‌های هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 عصر امروز شنبه 28 دی‌ماه در سالن شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول