اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی در گفت‌وگو با فارس:

مسابقه فوتسال ماهان تندیس قم با تاسیسات تهران 30 دقیقه زودتر برگزار می‌شود

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: دیدار ماهان تندیس قم و تاسیسات دریایی تهران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال 30 دقیقه زودتر از سایر بازی‌ها برگزار می‌شود.

مسابقه فوتسال ماهان تندیس قم با تاسیسات تهران 30 دقیقه زودتر برگزار می‌شود

محمدجعفر عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: بازی‌های هفته چهارم از دور برگشت پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار بود همگی راس ساعت 16 آغاز شود، اما زمان شروع دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و تاسیسات دریایی تهران تغییر کرد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه قرار است بازی تیم‌های ماهان تندیس قم و تاسیسات دریایی تهران از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال همچون بازی‌ها دیگر این تیم در خانه به صورت زنده از شبکه استانی قم پخش شود، این بازی و از این به بعد دیگر بازی‌های خانگی ماهان تندیس راس ساعت 15 و 30 دقیقه در سالن شهید حیدریان قم شروع خواهند شد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: در نهمین دیدار خانگی خود در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به دنبال پیروزی برابر تیم تاسیسات دریایی تهران هستیم تا همچنان شاهد تداوم روند رو به رشد تیم در نیم فصل دوم باشیم.

این مسئول ادامه داد: هفته چهارم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با برگزاری هفت مسابقه پیگیری می‌شود که طی آن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیداری خانگی مصمم به عبور از سد تاسیسات دریایی تهران است، بازیکنان ما برای این دیدار کاملا آماده‌اند و به لطف خدا محروم یا مصدوم نیز نداریم.

عابدی افزود: بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای این دیدار که در مقابل دیدگان تماشاگران خودی برگزار می‌شود انگیزه زیادی دارند که بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند و قدرت خود را برابر تاسیسات دریایی تهران نشان دهند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم اذعان داشت: در این مسابقه که حتما از جذابیت بسیار بالایی نیز برخوردار خواهد بود و دو تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر خواهند داشت، تیم ما سعی در استفاده مفید از شرایط میزبانی دارد تا هفتمین پیروزی این فصل خود را کسب کند.

وی‌ خاطرنشان کرد: بازیکنان ما هفته گذشته برابر حفاری اهواز که تیم سوم جدول رده بندی است انگیزه لازم را از خود نشان دادند و سعی داشتند تا از حریف انتقامی سختی بگیرند، اما کار با تساوی به پایان رسید. عابدی افزود: در مسابقه هفته شانزدهم برابر حفاری اهواز، تیم ما بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و بدون هراس از جو سالن و شرایط میزبانی حریف کاملا حساب شده ارائه کرد و اگر کمی خوش شانس بود با پیروزی از میدان خارج می‌شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه موفقیت‌های تیم ماهان تندیس قم در این فصل لیگ برتر ادامه خواهد یافت، متذکر شد: بازیکنان ما مزد وحدت، همدلی و رفاقت صمیمانه‌ای که با یکدیگر دارند را می‌گیرند و امیدوارم این یکدلی تا پایان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/78002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول