اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان کردستان خبر داد

فعالیت 70 تیم پلیس راهور در طرح زمستانی کردستان

رئیس پلیس راهور کردستان از فعالیت 70 تیم پلیسی در طرح زمستانی امسال در داخل شهرها در قالب 10 مرکز پلیس راهنمایی و رانندگی در استان خبر داد.

فعالیت 70 تیم پلیس راهور در طرح زمستانی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدعارف قادرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: طرح زمستانی امسال هم‌زمان با سایر استان‌ها از 20 آذرماه امسال در معابر درون‌شهری در این استان اجرایی شده است.

وی افزود: با هماهنگی تمامی دستگاه‌های متولی طرح زمستانی اعم از استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، هلال‌احمر، فوریت‌های پزشکی، هواشناسی و اداره راه و شهرسازی این طرح در حال اجراست.

رئیس پلیس راهور کردستان از شناسایی 22 نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری استان خبر داد و افزود: 8 نقطه آن اصلاح هندسی و ایمن‌سازی‌شده و 14 نقطه دیگر در دست اقدام است.

قادرزاده اضافه کرد: از شهرداری‌های استان انتظار می‌رود در راستای اصلاح هندسی و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز باقی‌مانده تسریع نمایند.

وی به فعالیت 70 تیم پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان در این طرح در استان اشاره کرد و گفت: این تعداد تیم به دو قسمت مساوی در قالب 35 تیم خودروی و موتورسوار در سطح استان فعالیت دارند.

وی همچنین در بیش از 150 تقاطع، میدان و خیابان نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت پیاده در راستای هدایت ترافیک و رسیدگی به تصادفات فعالیت می‌نمایند.

قادرزاده اضافه کرد: علاوه بر این تیم‌ها، تمامی یگان‌های انتظامی در  همه شهرستان‌ها و همچنین یگان‌های ستادی پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان گروه پشتیبانی در مواقع لزوم نیز در این طرح مشارکت دارند.

رئیس پلیس راهور کردستان با اشاره به برگزاری جلسات برون و درون‌سازمانی به منظور اجرای هر چه کامل و بی‌نقص این طرح در استان، اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی‌ و تعامل بسیار خوبی که بین دستگاه‌های استان وجود دارد اجرای طرح زمستانی امسال بهتر از سال‌های گذشته است.

قادرزاده بحث ایمنی ترافیک را همانند امنیت اجتماعی مهم و با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت همه‌جانبه مردم در دسترسی به ایمنی ترافیک، ایجاد بستر آرامش و آسایش شهروندان و نیز تسهیل در انجام امور آنها موثر است.

رئیس پلیس راهور کردستان با اشاره به مشکلات ترافیکی شهرهای استان گفت: نبود کمربندی در استان با توجه به ترافیک خودرویی سنگین در معابر ترانزیتی موجب افزایش نارضایتی همشهریان و وقوع سوانح رانندگی شده است.

قادرزاده در پایان خواستار تعامل هرچه بیشتر ارگان‌ها و ادارات استان در راستای اجرای طرح زمستانی امسال است.

انتهای پیام/ 79016/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول