اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای توانمندسازی مددجویان صورت گرفت

اجرای 104 طرح اشتغال‌زایی در کمیته امداد کهگیلویه

مدیر کمیته امداد کهگیلویه گفت: در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در کهگیلویه، 104 طرح اشتغال‌زایی در 9 ماه گذشته اجرا شده است.

اجرای 104 طرح اشتغال‌زایی در کمیته امداد کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از اجرای 104 طرح اشتغال‌زایی جهت مددجویان کمیته امداد شهرستان کهگیلویه در 9 ماه سال‌جاری خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی دهدشت با اشاره به خدمات فراوان و قابل توجه این نهاد حمایتی در جهت کمک به معیشت خانواده‌های ایتام ، مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی در تمامی زمینه‌ها در جهت احیای روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس مددجویان از محوری‌ترین فعالیت‌ها در راستای توانمندسازی آنان است.

رحیمی‌نیا افزود: به همین منظور در 9 ماه گذشته سال جاری 104 طرح اشتغال‌زایی در شهرستان کهگیلویه برای مددجویان اجرا شده است.

وی اعتبار طرح‌های اجرا شده را بالغ بر 8 میلیارد و 579 میلیون ریال و در سرفصل‌های دامداری، کشاورزی، خدمات، حمل و نقل، پرورش زنبور و صنفی و صنعتی عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه تصریح کرد: توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان کمیته امداد، از برنامه‌های اساسی این نهاد حمایتی است که در دستور کار قرار دارد و به جد در حال پیگیری است.

رحیمی‌نیا ابراز داشت: با نظارت به موقع کارشناسان و اجرای دقیق طرح‌ها، بخش عظیمی از اقتصاد شهرستان شکوفا خواهد شد.

انتهای پیام/82016/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول