اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بارش سنگین برف امروز

جاده‌های روستایی بخش سپیدار مسدود است

بخشدار مرکزی بویراحمد از بازگشایی جاده اصلی بخش مرکزی به دلیل بارش سنگین برف خبر داد و گفت: در حال حاضر جاده‌های روستایی بخش سپیدار مسدود است.

جاده‌های روستایی بخش سپیدار مسدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، برزو شجاعی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران به بارش سنگین برف در شهرستان بویراحمد و نحوه خدمات‌دهی مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان اشاره و اظهار کرد: با تمام ظرفیت‌های موجود اقدامات لازم جهت بازگشایی مسیرهای اصلی بخش و روستاهای تابعه صورت می‌گیرد.

بخشدار مرکزی بویراحمد با تاکید بر این‌که شهرستان از مناطق سردسیری و بزرگ استان محسوب می‌شود، گفت: با توجه به بارندگی‌های گذشته و اقدامات صورت گرفته در راستای بازگشایی محورهای روستایی در حال حاضر تنها جاده اصلی سپیدار باز است.

این مسئول به نحوه خدمات‌دهی مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام بارندگی‌ها اشاره و اذعان کرد: بارش سنگین برف طی زمان کوتاه و کمبود امکانات راهداری و ماشین‌آلات باعث مسدود بودن برخی از مناطق روستایی در این شهرستان شده است.

وی اقدامات صورت گرفته در راستای بازگشایی محورهای مواصلاتی توسط مجموعه‌های خدمات‌رسان را به نسبت مناسب ارزیابی کرد و گفت: با وجود حداقل‌ امکانات از ظرفیت‌های موجود جهت بازگشایی مناطق روستایی مسدود شده استفاده می‌شود.

بخشدار مرکزی بویراحمد در ادامه با بیان این‌که این بخش به نوعی نیمی از حوزه شهرستان را در بر می‌گیرد و وسعت آن زیاد بوده، گفت: در بارش رحمت الهی امروز تمام محورهای مواصلاتی به بخش سپیدار مرکزی باز است و مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان با تمام قوا اقدام به بازگشایی معابر و محورهای روستایی می‌کنند.

شجاعی‌پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر جاده‌های روستایی بخش سپیدار مسدود است.

این مسئول ضمن تاکید بر خونسردی مردم مناطق روستایی، بیان داشت: امیدواریم مسیرهای مسدود شده در اولین فرصت به همت اداره راه و شهرسازی و راهداری‌های مستقر در مناطق، بازگشایی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/82011/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول