اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ادامه بارش برف در همدان

احتمال تعویق مسابقه فوتبال الوند همدان و شهرداری بندرعباس قوت گرفت

بارش برف که از جمعه‌ شب در شهر همدان آغاز شده و ادامه دارد، احتمالاً منجر به تعویق بازی بین الوند همدان و شهرداری بندرعباس خواهد شد.

احتمال تعویق مسابقه فوتبال الوند همدان و شهرداری بندرعباس قوت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، وضعیت جوی آب و هوایی شهر همدان از ابتدای فصل امسال و در دی ماه به گونه‌ای بوده که هر هفته شاهد بارش برف در نقاط مختلف استان به خصوص مرکز استان بودیم.

این بارش‌ها علاوه بر خوشحالی مردم و کشاورزان از نزول رحمت الهی، کار مسئولان برگزاری مسابقات و هیئت فوتبال استان را برای آماده‌سازی زمین چمن ورزشگاه شهدای قدس همدان سخت کرده است.

هفته گذشته برای آماده‌سازی این زمین برای برگزاری مسابقه بین آلومینیوم هرمزگان و پاس همدان با استفاده از نیروی انسانی و دستگاه‌های مکانیکی زمان زیادی برای برف‌روبی از روی کاور این زمین صرف شد.

اما برفی که از جمعه‌شب در شهر همدان شروع به باریدن کرده، باعث شده تا لحظه ارسال این خبر حداقل 30 سانتی‌متر برف بر روی کاور مخصوص زمین چمن بنشیند که با وجود ادامه بارش عملاً برای تمیز کردن زمین نمی‌توان کاری کرد.

مسئولان برگزاری مسابقات در هیئت فوتبال باید منتظر قطع شدن بارش برف باشند تا بتوانند به راحتی نسبت به آماده‌سازی زمین اقدام کنند.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی بارش برف از اواخر وقت امروز شنبه قطع خواهد شد اما باید دید مراحل آماده‌سازی زمین چمن ورزشگاه شهدای قدس تا ظهر فردا ممکن خواهد بود یا خیر؟

در هر صورت بارش شدید برف و مهیا نشدن زمین ورزشگاه شهدای قدس احتمال تعویق این مسابقه را به دنبال خواهد داشت.

هر چند، نظر نهایی در مورد برگزاری مسابقه و آماده بودن زمین توسط گروه داوری تصمیم‌گیری خواهد شد و باید منتظر نظر داوران و نماینده اعزامی از فدراسیون فوتبال بود.

اعضای تیم فوتبال شهرداری بندرعباس جمعه‌شب دو روز زودتر به همدان سفر کرده تا ضمن هم‌دمایی با شرایط آب و هوایی این شهر بتوانند یک جلسه تمرینی در همدان برگزار کنند که به نظر می‌رسد شرایط جوی این فرصت را از شاگردان احمد سنجری خواهد گرفت.

این تیم با شرایط موجود مجبور است در هتل بین‌المللی باباطاهر همدان محبوس شده و تنها به آنالیز تیم الوند بپردازد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین الوند همدان و شهرداری بندرعباس را حامد اسم‌خانی (داور وسط)، رحیم شاهین و مهدی سیفی (کمک داور) و شاهد اصلانی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که نظارت این بازی بر عهده محمدرضا فلاح خواهد بود.

تا پایان هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان و قبل از این مسابقه تیم فوتبال الوند همدان با 16 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته و در مقابل تیم شهرداری بندرعباس دو پله بالاتر با 17 امتیاز در جایگاه هشتم جدول این گروه جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته شانزدهم جام آزادگان مسابقه بین الوند همدان و شهرداری بندرعباس عصر روز یکشنبه 28 دی از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول