اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 15 اصفهان:

تغییر کاربری اراضی کشاورزی از خواسته‌های مردم منطقه 15 است

شهردار منطقه 15 اصفهان گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی از خواسته‌های مردم منطقه 15 بوده، اما تاکنون هیچ مجوزی از سوی شهرداری برای تغییر کاربری این اراضی صادر نشده است.

تغییر کاربری اراضی کشاورزی از خواسته‌های مردم منطقه 15 است

اصغر کشاورز راد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از مدتی پیش تاکنون با الحاق خوراسگان به اصفهان، شهرداری اصفهان از 15 منطقه برخوردار شده است، اظهار کرد: اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مهم برای توسعه منطقه 15 در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی به میزان فضای سبز موجود در منطقه 15 اشاره و ادامه داد: در حال حاضر منطقه 15 اصفهان دارای 150 هکتار فضای سبز بوده و این منطقه از سرانه فضای سبز خوبی برخوردار است.

شهردار منطقه 15 اصفهان با اشاره به میزان سرانه فضای سبز این منطقه به ازای هر نفر تصریح کرد: سرانه فضای سبز در منطقه 15 به ازای هر نفر 12 مترمربع بوده، اما در طرح تفصیلی اصفهان، سرانه فضای سبز به ازای هر نفر در این منطقه 9.5 مترمربع است.

وی با تاکید بر اینکه درصدد توسعه فضای سبز در منطقه 15 هستیم، اضافه کرد: پارک‌های محلی بسیاری در منطقه 15 وجود دارد و گسترش تعداد این پارک‌ها سبب افزایش میزان سرانه فضای سبز در این منطقه می‌شود، البته در حال حاضر سرانه فضای سبز در این منطقه از استاندارد مشخص‌شده بالا‌تر است.

کشاورز با بیان اینکه در حال حاضر در منطقه 15 مشکلات خاصی وجود ندارد، تاکید کرد: در اطراف منطقه 15 زمین‌ها و اراضی کشاورزی بسیاری وجود دارد، اما به دلیل کمبود آب در این منطقه در زمین‌های کشاورزی کشتی صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به این موضوع مردم منطقه 15 از شهرداری تقاضای تفکیک و تغییر کاربری اراضی کشاورزی موجود در منطقه را دارند،بیان کرد: مردم برای تحقق این موضوع همواره به شهرداری فشار می‌‌آورند.

شهردار منطقه 15 اصفهان با تاکید بر اینکه مردم این منطقه خواهان تغییر کاربری اراضی کشاورزی موجود در منطقه و انجام ساخت‌وساز در این اراضی هستند، گفت: شهرداری تاکنون به صورت جدی با این موضوع مخالفت کرده و تاکنون هیچ مجوزی از سوی شهرداری برای انجام ساخت‌وساز در این اراضی صادر نشده است.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول