اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

طوبی کرمانی در گفت‌وگو با فارس:

بیانیه اتحادیه زنان مسلمان به تصویب می‌رسد

دبیرکل اتحادیه زنان مسلمان مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: در دو روز برپایی کمیسیون اتحادیه زنان مسلمان بیانیه‌ای 5 بندی برای این اتحادیه نوشته شده است که تا فردا به تصویب خواهد رسید.

بیانیه اتحادیه زنان مسلمان به تصویب می‌رسد

طوبی کرمانی دبیرکل اتحادیه زنان مسلمان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه امروز ادامه کمیسیون اتحادیه جهانی زنان مسلمان در سالن اجلاس سران برگزار شده است، افزود: در این دو روز پیشنهادات اعضای مجمع عمومی بررسی و نقطه‌نظرها نهایی شد، هیئت امنا و مجمع عمومی در حد و ظرفیت خود توسعه پیدا کرد و اساسنامه این مجمع به تصویب رسید.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانند برنامه‌های سال آتی اتحادیه را طبق برنامه اجرا کنند، افزود: بنابراین اکنون اعضای هیئت امنا و مجمع عمومی و اساسنامه مشخص شده است و همینطور بیانیه 5 بندی اتحادیه به اجمال مشخص شده است منتها چون جلسه به زمان نماز منتهی شد، هنوز به تصویب نرسیده است.

کرمانی با تأکید بر اینکه تا امشب بیانیه به زبان‌های انگلیسی و عربی ترجمه شده و فردا بیانیه به تصویب اعضای هیئت خواهد رسید، افزود: محتوای بیانیه فردا اعلام خواهد شد.

وی درباره ملاقات اعضای مجمع با مقام معظم رهبری گفت: یک گزارش کوتاهی قرار است از فعالیت‌های مجمع ارائه شود و ما هم قرار است تجدید بیعتی با مقام معظم رهبری داشته باشیم.

بیست و هفتمین کنفرانس وحدت اسلامی فردا (29 دی ماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول