اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور معاون راهبردی رئیس جمهور

وضعیت شبکه تعاون روستایی گیلان بررسی شد

مدیر تعاون روستایی گیلان از بررسی وضعیت موجود شبکه تعاون روستایی این استان با حضور مشاور معاون راهبردی رئیس جمهور خبر داد.

وضعیت شبکه تعاون روستایی گیلان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرزاد عبدالله‌زاده ظهر امروز در جلسه تعاون روستایی استان نتایج برگزاری جلسه با مشاور معاون راهبردی رئیس جمهور را تشریح کرد.

وی با اشاره به سفر سید کاظم دلخوش مشاور معاون راهبردی رئیس جمهور اظهار کرد: در این نشست مسایل مربوط به وضعیت موجود شبکه تعاون روستایی گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

این مسئول تعاون روستایی را مجری حمایت از تشکل‌ها و تعاونی‌های کشاورزی و روستایی عنوان کرد و افزود: تعاون روستایی با توزیع مواد سوختی و کالای اساسی روستاییان از اعتبار خاصی در بین این اقشار برخوردار است.

وی انجام فعالیت‌های بخش تولید و بازرگانی و توزیع نهاده‌های کشاورزی را از دیگر وظایف تعاون روستایی برشمرد.

عبدالله‌زاده گفت: تعاون روستایی در سال‌های اخیر به دلیل حذف کالای یارانه‌ای و اجناس تعاونی و افزایش تورم دچار مشکل کمبود نقدینگی شده و این شرایط در امر خدمات‌رسانی به ویژه روستایی و بازپرداخت بدهی تسهیلات بانکی وقفه‌ای ایجاد کرده است.

وی درباره اظهارات دلخوش تصریح کرد: مشاور معاون راهبردی رئیس جمهور سازمان تعاون روستایی را توزیع کننده نهاده‌ها و مایحتاج بخش کشاورزی در روستاها دانست و گفت که این سازمان باید شبکه توانمند در بخش تولید و عرضه کننده محصولات کشاورزی و دامی در سطح کشور شود.

مدیر تعاون روستایی گیلان خاطرنشان کرد: در نشست مذکور قرار شد موضوع بخشودگی جرائم و دیرکرد در بودجه سالانه قید شود.

به گفته وی، دلخوش معتقد است با مصوبه بخشودگی جرائم و دیرکرد می‌توان نسبت به تقسیط یا استمهال بدهی تعاونی‌ها در مدت پنج سال شرایط مساعدی برای ادامه فعالیت این تشکل فراهم آورد.

انتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول