اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس به دنبال هشتمین پیروزی در میهمانی هلال احمر آذربایجان‌شرقی

تیم فوتسال ماهان تندیس قم به دنبال کسب هشتمین پیروزی خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی به میدان می‌رود.

ماهان تندیس به دنبال هشتمین پیروزی در میهمانی هلال احمر آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر جمعه هفته جاری یعنی چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و طی آن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیداری حساس در خارج از خانه میهمان تیم فوتسال هلال احمر آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

ماهان تندیس قم در دیدار رفت با هلال احمر آذربایجان‌شرقی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های توانسته است این تیم را در قم شکست دهد زیرا بازی دو تیم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی تختی قم با برتری 4 بر 3 نماینده قم به پایان رسیده است.

به همین خاطر بازیکنان تیم ماهان تندیس قم به دلیل اینکه تیمشان در حال حاضر در موقعیت خوبی برای رسیدن به تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد، قصد دارند بعد از شکست دادن تیم تاسیسات دریایی تهران در هفته هفدهم، این بار در هفته هجدهم تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی را شکست دهند.

نکته جالب توجه در خصوص تیم فوتسال ماهان تندیس قم این است که شاگردان محسن حسن‌زاده بعد از پیروزی هفته هشتم لیگ این فصل که در دور رفت بازی‌ها در بازی خارج از خانه خود در اهواز مقابل تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر برتری 6 بر 4 را کسب کردند، هنوز نتوانسته‌اند پیروزی دیگری را در بازی خارج از خانه به دست بیاورند.

ماهانی‌ها در بازی رفت با وجود اینکه برتری کاملی نسبت به تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی داشتند، اما با توجه به فرصت‌های متعددی که مهاجمان این تیم در مقابل دروازه تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی از دست دادند، به سختی در آخرین لحظات توانستند قدر بازی در خانه را دانسته و نماینده تبریز را شکست بدهند و سه امتیاز بازی سخت و نفس‌گیر مقابل هلال احمر را بگیرند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس تا پایان هفته هفدهم که البته یک دیدار آن بین زمزم اصفهان و راه ساری نیمه‌تمام مانده است، سه تیم دبیری تبریز، گیتی‌پسند اصفهان و حفاری اهواز شانس قهرمانی دارند و جدال برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر نیز بین زمزم اصفهان، راه ساری، شهرداری ساوه و عملیات غیر صنعتی ماهشهر به اوج حساسیت رسیده است.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم از 17 بازی قبل خود سه تساوی، هفت باخت و هفت پیروزی در کارنامه دارد و در حال حاضر در مکان هفتم جدول است، اما تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی که هفته هفدهم به گیتی‌پسند به سختی باخت با سه امتیاز کمتر از ماهان تندیس قم در حال حاضر در مکان هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار گرفته است.

طبق برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتسال دیدار ماهان تندیس قم و هلال احمر آذربایجان‌شرقی از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر جمعه چهارم بهمن‌ماه در تبریز برگزار می‌شود در حالی که ماهان تندیس نهمین بازی خارج از خانه را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/78002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول