اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بارش شدید باران در شهرستان دشتی/ آبگرفتگی در اکثر روستاها

بر اثر بارش شدید باران از روز گذشته تاکنون آبگرفتگی در بیشتر روستاهای دشتی گزارش شده اما این بارش‌ها خساراتی نداشته است.

بارش شدید باران در شهرستان دشتی/ آبگرفتگی در اکثر روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، بارندگی در تمام نقاط شهرستان دشتی گزارش شده و  این بارش‌ها شدید هم بوده که موجب آبگرفتگی معابر در بسیاری از روستاها شده است.

 بخشدار کاکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: به دلیل بارش شدید باران تمام روستاهای بخش کاکی آبگرفته اما آبگرفتگی در چهار روستای شیخیان‌ها، سه روستای کردوان‌ها، چاه حسین جمال، حسین زائری، دهداری، اسماعیل محمودی، زیارت، گلستان و کبگان بیشتر از دیگر روستاها بوده است.

 اسدالله حاجیانی اذعان کرد: روستای دولت آباد که در مسیر آزاد راه کنگان به بوشهر قراردارد موجب آبگرفتگی منازل مردم شده است.

وی خاطر نشان کرد: مزارع گوجه فرنگی در شهر بادوله آبگرفتگی داشته است و در حال بررسی خسارات احتمالی هستیم.

حاجیانی یادآور شد: ستاد بحران بخش کاکی در حال بررسی خسارات احتمالی در این بخش است ضمن اینکه زمین لرزه سه ریشتری در بخش کاکی خساراتی نداشته است.

بخشدار کاکی گفت: راه ارتباطی دهستان کبگان در مسیر دره فصلی گزدراز به بخش قطع شده بود که با تدابیر فرماندار شهرستان و تلاش راهداران این محور بازشده و رفت و آمد ادامه دارد.

حاجیانی خاطرنشان کرد: بارندگی به سیل بند نخیلات در روستاهای بخش خساراتی وارده کرده است که ستاد بحران بخش در حال بررسی خسارت‌های وارده به مردم است.

شهردار کاکی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: با طغیان دره فصلی الوند در شهر کاکی موجب آبگرفتگی معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر شد و بیش از 50 واحد مسکونی در شهر کاکی آب فراگرفته است.

غلامحسین محمدی‌نیا افزود: هر چند بارندگی موجب کندی سرعت و بعضا در بازار کاکی عبور و مورور به سختی صورت می‌گرفت اما موجب خوشحالی مردم بویژه کشاورزان و دامداران شده است.

بخشدار مرکزی دشتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس دردشتی گفت: مسیر راه روستای درازی به مرکز شهرستان قطع شده و مردم از مسیر چاوشی، چارک و زائر عباسی آمد و رفت می‌کنند.

احمد خرم روز یادآور شد: بارندگی بحمدالله خساراتی در پی نداشته است و تمام مسیرها در بخش مرکزی بجز روستای درازی باز است.

وی تصریح کرد: از روستاها تا صبح امروز گزارشی مبنی بر خسارت به بخشداری مرکزی دشتی ارسال نشده است.

انتهای پیام/‌66006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول