اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

50 زوج طلبه شیعه و سنی در کنگان زندگی مشترک خود را آغاز کردند

به مناسبت میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، 50 زوج طلبه شیعه و سنی در کنگان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

50 زوج طلبه شیعه و سنی در کنگان زندگی مشترک خود را آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عصر امروز و همزمان با سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع)، 50 زوج طلبه شیعه و سنی آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

در این آیین باشکوه که مردم و مسئولان حضور داشتند به میمنت هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص)، 50 زوج طلبه اعم از شیعه و سنی جشن آغاز زندگی مشترک را برگزار کردند.

مدیر دفتر دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق تلفیقی در این مراسم با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است.

حجت‌الاسلام عباس فرازی به ویژگی‌های خاتم‌الأنبیاء و امام صادق (ع) پرداخت و با استناد به آیات و روایات تشخیص ولی، دشمن‌شناسی و تکلیف را ویژگی‌های مهم مسلمان با بصیرت برشمرد.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان به دنبال تفرقه بین امت اسلام هستند بصیرت بر مبنای شاخص‌هایی که رسول‌الله (ص) برای ما ترسیم کرده وظیفه مهم امت اسلام به‌ویژه نخبگان و خواص است.

فرازی با استناد به روایات و بیانات رهبر فرزانه انقلاب گفت: احترام متقابل، دلربایی کردن، خوش اخلاقی، تحمل یکدیگر و ارتباط جنسی مناسب را پنج عامل مهم ایجاد آرامش در زندگی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: مشکل جامعه ما و برخی از زوجین این است که به جای این که عاقلانه شروع کنند و عاشقانه ادامه زندگی دهند، عاشقانه شروع می‌کنند و غیرعاقلانه ادامه می‌دهند.

به گزارش فارس؛ در این آیین برنامه‌هایی به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول