اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عنوان کرد

انگیزه فراوان نفت و گاز گچساران برای حضور در لیگ برتر

بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: این تیم برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور دارای انگیزه کافی و شخصیت تیمی است.

انگیزه فراوان نفت و گاز گچساران برای حضور در لیگ برتر

جواد شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پس از برد سه بر یک این تیم برابر البدر کنگ در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: در برابر یک تیم جسور و جنگنده بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

بازیکن سابق تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: هر هفته که از بازی‌ها می‌گذرد تیم ما هماهنگ‌تر عمل می‌کند که در بازی‌های آینده شاهد تداوم این روند و حتی ارائه بازی‌های بهتر خواهید بود.

بازیکن گیلانی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به خط دفاعی این تیم اشاره کرد و با بیان این‌که در دو بازی گذشته سه پنالتی توسط داور برای تیم‌های مقابل گرفته شده، گفت: حداقل دو پنالتی که به نفع حریف گرفته شد، درست نبود.

شیرزاد که سابقه بازی در تیم استقلال تهران را دارد به دربی روز جمعه تهران اشاره کرد و گفت: هیچ تیمی در این بازی دوست ندارد که با دست خالی زمین بازی را ترک کند و همین موجب شده فشار روی بازیکنان زیاد باشد.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تهران افزود: چنان استرس این دیدار زیاد است که بر روند بازی تأثیر می‌گذارد و نتایج چند سال اخیر را باید به پای این استرس گذاشت.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول