اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با زدن 14 گل در پایان هفته هفدهم

بازیکن ماهان تندیس قم به صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال نزدیک شد

ستاره تیم فوتسال ماهان تندیس قم یک گام دیگر به صدرنشینی برترین گلزنان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نزدیک‌تر شد.

بازیکن ماهان تندیس قم به صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال نزدیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که امسال رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با رقابت 14 تیم برگزار می‌شود، تیم‌ها در 13 هفته بازی‌های دور رفت با یکدیگر به رقابت پرداختند و تاکنون نیز چهار هفته از دور برگشت را پشت سر گذاشته‌اند.

بازی‌های دور رفت لیگ پانزدهم در حالی برگزار شد که با چند وقفه نیز به خاطر بازی‌های تیم ملی فوتسال رو به رو شد و تیم فوتسال ماهان تندیس قم بر خلاف فصل گذشته نتوانست با نتایجی خیره کننده خود را در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی این فصل قرار بدهد اما در هفته‌های اخیر آرام آرام به دوران اوج باز گشته و خود را به جمع مدعیان اضافه کرده است.

نتایج تیم فوتسال ماهان تندیس قم در 17 هفته سپری شده از بازی‌های پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با رتبه هفتمی این تیم در جدول 14 تیمی لیگ برتر تا کنون همراه شده که ماهان تندیس قم در جمع برترین گلزنان لیگ برتر چند بازیکن شاخص دارد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ پانزدهم نسبت به فصل گذشته آنچنان که باید و شاید فروغی نداشته است ولی هم اکنون با فاصله‌ای اندک نسبت به تیم چهارم جدول در مکان هفتم ایستاده و امیدوار است با متوقف کردن تیم‌های بالای جدول که با همگی آنها بازی دارد به جمع آنها بازگردد.

آنچه که در پایان هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به غیر از نتایج ماهان تندیس بیش از همه جلب توجه می‌کند، تلاش بازیکن شاخص این تیم یعنی محمد کرمانی برای رسیدن به عنوان آقای گل لیگ پانزدهم است تا همچون لیگ چهاردهم که علی‌اصغر حسن‌زاده فوتسالیست قمی آقای گل لیگ برتر شد، این بار نیز این عنوان به یک بازیکن دیگر از تیم ماهان تندیس قم تعلق بگیرد.

بازیکن مدعی آقای گلی لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور کسی نیست جز محمد کرمانی بازیکن با تجربه و فنی ماهان تندیس که در سال‌های اخیر همواره یکی از بازیکنان ترکیب اصلی نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال بوده است.

این بازیکن امسال با گلزنی‌های به موقع خود یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم فوتسال ماهان تندیس قم است و تا پایان هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور توانسته با زدن 14 گل عنوان آقای گلی تیمش را از آن خود کند.

کرمان در جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته چهارم از دور برگشت لیگ پانزدهم با به ثمر رساندن 14 گل در مکان دوم قرار دارد در حالی که هم اکنون چهار گلزن 15 گله بالاتر از وی هستند.

فرهاد فخیم از دبیری تبریز، مجتبی حسن‌نژاد از میثاق تهران، وحید شفیعی از شهرداری تبریز و شهرام شریف زاده از هلال احمر آذربایجان شرقی بازیکنان 15 گله لیگ برتر تا پایان هفته هفدهم هستند در حالی که محمد کرمانی از ماهان تندیس قم در کنار احمد اسماعیل‌پور از گیتی پسند، جواد اصغری‌مقدم از دبیری تبریز با 14 گل در تعقیب آنها قرار دارند.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول