اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌و‌گو با فارس:

ماهان تندیس قم در نیم فصل دوم پیشرفت کرده است

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم از انگیزه بالای تیمش برای کسب برتری در دیدار حساس هفته هجدهم لیگ برتر مقابل تیم فوتسال هلال احمر تبریز خبر داد و گفت: در نیم فصل دوم پیشرفت بسیار خوبی داشته‌ایم.

ماهان تندیس قم در نیم فصل دوم پیشرفت کرده است

سید وحید غیاثی در آستانه مصاف حساس ماهان تندیس قم با هلال احمر تبریز در هفته هجدهم بازی‌های لیگ برتر فوتسال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای ما شبیه آغاز فصل جدید این مسابقات است و می‌خواهیم ضمن تداوم پیروزی‌های متوالی خود، امتیازاتی را که در دور رفت از دست داده‌ایم، در نیم فصل دوم کسب کنیم.

وی در ادامه به دیدار تیمش با تیم هلال احمر تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد: هلال احمر تبریز از تیم‌های خوب این فصل محسوب می‌شود اما شکست این تیم مهم‌ترین انگیزه بازیکنان ما خواهد بود.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان کرد: تیم ما با اینکه در دور رفت به سختی این تیم را برد اما در حال حاضر با جایگاهی بهتر نسبت به تیم هلال احمر تبریز در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مکان هفتم ایستاده‌ است.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم فوتسال ماهان تندیس قم بدون غایب به دیدار تیم هلال احمر تبریز می‌رود، تصریح کرد: تیم ما در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و چنانچه مسعود دانشور بهبود پیدا کند، بدون مصدوم و محروم و با تمام قوا به دیدار تیم هلال احمر تبریز می‌رویم تا فاصله امتیازی خود با تیم‌های بالای جدول را کم کنیم.

غیاثی با اشاره به وضعیت بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه بازیکنان به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده‌اند، انتظار می‌رود که یک بازی خوب را برابر تیم هلال احمر تبریز برگزار کنیم و به هشتمین پیروزی خود دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: کسب سه امتیاز از این بازی برای تیم فوتسال ماهان تندیس قم با توجه به اینکه در خانه حریف و در حضور تماشاگران این تیم بازی‌ می‌کنیم، فوق‌العاده مهم و ضروری است و به همین دلیل با بهترین نفرات خود به شهر تبریز می‌رویم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم شرایط آمادگی بازیکنان این تیم را مطلوب دانست و ادامه داد: بازیکنان تیم ماهان تندیس قم که در روند رو به رشد قرار گرفته‌اند، تصمیم دارند برای کسب سه امتیاز از این بازی، نهایت تلاش خود را انجام بدهند.

وی با تمجید از عملکرد تیم ماهان تندیس در دیدارهای دور برگشت باشگاه‌های کشور تصریح کرد: به بازیکنان ماهان تندیس ایمان دارم که می‌توانند در نیم فصل دوم کارهای بزرگتری انجام دهند و ان‌شاءالله لیگ پانزدهم را با نتایجی خوب به پایان ببریم.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پنجمین دیدار خود از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته در میهمانی تیم هلال احمر تبریز به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول