اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

مشارکت 290 مسجد و هیئت مذهبی دشتستان در برنامه‌های هفته وحدت

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت 290 مسجد و هیئت مذهبی دشتستان در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی ویژه هفته وحدت خبر داد.

مشارکت 290 مسجد و هیئت مذهبی دشتستان در برنامه‌های هفته وحدت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا صبح امروز در نشست مسئولان دشتستان با تقدیر از همکاری همه مردم و مسئولان در برگزاری باکیفیت برنامه‌های هفته وحدت اظهار داشت: در هفته وحدت امسال برنامه‌های بسیار ارزشمند و باکیفیتی در دشتستان برگزار شد و مردم نیز استقبال خوبی به عمل آوردند.

وی افزود: تعداد 25 روحانی بومی و اعزامی در هفته وحدت در مساجد و هیئت‌های مختلف به سخنرانی و تبیین اهداف هفته وحدت پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان ادامه داد: موضوعات سخنرانی‌های مطرح شده شامل بیان زندگینامه رسول اکرم(ص)، وحدت اسلامی و انسجام دینی، جلسات پرسش و پاسخ به شبهات و تاریخ اسلام بوده است.

محمودی‌نیا از مشارکت 14 کانون فرهنگی در این ایام خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی شهرستان وابسته به این اداره در هفته وحدت، شاهد برگزاری 20 ویژه برنامه مذهبی فرهنگی توسط این کانون‌ها بودیم.

وی اضافه کرد: برگزاری گفتمان دینی، برپایی مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی جلسات پاسخ به شبهات و برگزاری جشن‌های ویژه هفته وحدت از اهم برنامه‌های این 14 کانون فرهنگی و انجمن اسلامی در هفته وحدت بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت 290 مسجد و هیئت مذهبی دشتستان در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی ویژه هفته وحدت خبر داد.

محمودی‌نیا اظهار داشت: به همت بیش از 120 هیئت مذهبی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان، مراسم ویژه هفته وحدت در دو بخش مرکزی و حومه شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: هیئت امنای 170 مسجد نیز در این طرح مشارکت داشته و برگزاری جلسات سخنرانی پیرامون تبیین وحدت اسلامی، احکام و سیره پیامبر اسلام(ص)، همکاری با شورای هیئات مذهبی، برگزاری گفتمان دینی و ایستگاه صلواتی از محورهای فعالیت هیئات مذهبی در این ایام بوده است.

انتهای پیام/2452/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول