اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوذر رودنیل:

احتمال صعود نفت و گاز گچساران به لیگ برتر زیاد است

کارشناس ارشد داوری فوتبال کشور با بیان این‌که با ادامه روند کنونی احتمال صعود نفت و گاز گچساران به لیگ برتر زیاد است، گفت: میلاد غریبی و ایمان موسوی می‌توانند در لیگ برتر نفت و گاز را همراهی کنند.

احتمال صعود نفت و گاز گچساران به لیگ برتر زیاد است

نوذر رودنیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش‌بینی صعود تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان به لیگ برتر اظهار کرد: اعتقاد من بر این است که اگر تیم نفت و گاز روند حال حاضر خود را در ادامه مسابقات بهتر کند، صعود به لیگ برتر دور از دسترس نیست.

وی با بیان این‌که نفت و گاز در شرایط کنونی روی کاغذ به لیگ برتر صعود خواهد کرد، افزود: امیدوارم روند کنونی تیم کمی بهتر شود و نفت و گاز با افزایش سطح آگاهی و درک از فوتبال حرفه‌ای از حالت تدافعی بیرون آمده و با حالت هجومی به مقابله با حریفان خود برود.

کارشناس ارشد داوری فوتبال کشور تصریح کرد: با حمایت مدیرعامل و مجموعه نفت و گاز گچساران و همچنین مردم و تماشاگران خونگرم گچسارانی به احتمال قوی نفت و گاز به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

رودنیل در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر دیدگاه سرمربی نفت و گاز گچساران بر هدفگذاری امسال برای ماندن در میان هفت تیم نخست لیگ دسته یک کشور و تحلیلی مبنی بر کاهش انتظارات مردم برای از بین بردن حاشیه‌ها، گفت: با تحلیل شما موافق هستم، اصولا مربیان این‌گونه پیش‌بینی‌ها را برای کاهش سطح انتظارات مردم و کم‌کردن حاشیه‌ها انجام داده؛ با توجه به این‌که در صورت کسب نتایج قابل قبول و صعود برگ برنده‌ای نیز در دست داشته باشند.

این پیشکسوت داوری فوتبال کشور خاطرنشان کرد: به اعتقاد من با ادامه روند کنونی و تغییراتی در تیم همچنین تغییر تاکتیک تیم از حالت تدافعی به تهاجمی احتمال صعود نفت و گاز به لیگ برتر دور از دسترس نبوده و نفت و گاز به لیگ برتر صعود می‌کند.

رودنیل در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر تحلیل وضعیت خطوط تیمی نفت و گاز گچساران گفت: نفت و گاز در خط دفاعی وضعیت مطلوبی دارد اما در خطوط هافبک و حمله باید قوی‌تر ظاهر شود تا به امید خدا روند موفقیت‌های خود را تا صعود به لیگ برتر ادامه دهد.

نیاز مبرم نفت و گاز گچساران به گلزن تمام عیار

وی اذعان کرد: البته نفت و گاز گچساران به یک گلزن تمام عیار نیاز مبرم دارد.

این پیشکسوت داوری و کارشناس ارشد داوری فدراسیون فوتبال کشور در پاسخ به فارس مبنی بر این‌که نفت و گاز در صورت صعود به لیگ برتر با ترکیب فعلی موفق خواهد بود یا نه؟ عنوان کرد: شرایط و فاکتورهای لیگ‌های دسته سه، دو، یک و لیگ برتر با همدیگر متفاوت بوده و تیم نفت و گاز در صورت صعود باید تغییرات زیادی در سبک بازی تیم همچنین بازیکنان تیم ایجاد کند.

رودنیل یادآور شد: نفت و گاز در صورت صعود به لیگ برتر کشور باید از بازیکنان لیگ برتری استفاده کند تا در لیگ برتر موفق باشد زیرا بازیکنان لیگ دسته یک نمی‌توانند در لیگ برتر موفق باشند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت استفاده نفت و گاز از بازیکنان لیگ برتری، وضعیت بازیکنان بومی تیم چه می‌شود؟ گفت: بازیکنان مطرحی از گچساران از جمله میلاد غریبی و ایمان موسوی و چند بازیکن دیگر در تیم‌های لیگ برتری حضور دارند که با جذب آنها و بکارگیری بازیکنان توانمند بومی این شهرستان می‌توان در لیگ برتر حضوری مطلوب داشت.

انتهای پیام/82014/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول