اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم شهرداری یاسوج:

جا خالی دادن شورا و شهرداری به تیم فوتبال شهرداری یاسوج کذب است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: شهرداری و شورای شهر زیر پای تیم شهرداری یاسوج را خالی نمی‌کنند.

جا خالی دادن شورا و شهرداری به تیم فوتبال شهرداری یاسوج کذب است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی برگی‌زر عصر امروز در آخرین تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای دیدار مقابل استقلال اهواز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به وضعیت زمین تختی شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: این زمین تنها از نظر فدراسیون برای بازی آماده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی شهردار یاسوج، سرپرست تیم فوتبال شهرداری و قائم‌مقام این باشگاه که همه نیروها و پرسنل خدماتی را برای آماده‌سازی این زمین به کار گرفتند، تصریح کرد: اما برای انجام یک بازی خوب و تماشاگرپسند در این زمین مشکل خواهیم داشت.

برگی‌زر از برگزاری پنج جلسه تمرین در یک ماه گذشته در زمین چمن خبر داد و گفت: این پنج جلسه یکی در مشهد، دو جلسه در پاتاوه، یک جلسه در باشت و یک جلسه نیز در گچساران بوده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: بقیه تمرینات تیم ما در سالن بوده است و از این نظر شاید بازیکنان نسبت به زمین ناآشنا باشند.

وی از جلسه شب گذشته کادر تیم با شهردار یاسوج و مدیرعامل این باشگاه گفت و افزود: من هم در این جلسه که دو تن از اعضای شورا حضور داشتند به نوبه خود این سخن را که عده‌ای می‌گویند شهرداری و شورای شهر قصد تیم‌داری ندارند را مطرح کردم.

برگی‌زر با انتقاد از بیان چنین موضوعی در روزهای حساس لیگ، تصریح کرد: برای این که از زبان خودشان بشنوم این موضوع را مطرح کردم که شهردار یاسوج قویاً این شایعه را رد کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: شهردار معتقد است که باید برای احترام به مردم شهر یاسوج و جوانان ورزش ‌دوست این تیم را با همه توان حمایت کنیم.

انتهای پیام/2571/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول