اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد ‌خرم‌آباد خبر داد

بهره‌مندی 521 ‌مددجوی‌ کمیته امداد خرم‌آباد‌ از مشاوره‌های فردی‌

رئیس کمیته امداد ‌خرم‌آباد گفت: 521 نفر مددجوی خرم‌آبادی از مشاوره‌های فردی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 521 ‌مددجوی‌ کمیته امداد خرم‌آباد‌ از مشاوره‌های فردی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی فلاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: راهنمایی فعالیتی است که انسان را از توانایی‌ها و رغبت‌هایش آگاه می‌کند، و موجب می‌شود که فرد پس از شناخت توانایی‌ها و محدودیت‌هایش در جهت زندگی بهتر گام بردارد.

وی یاد‌آور شد: کمیته امداد این شهرستان در این راستا گام‌های مثبتی برداشته است.

این مسئول تصریح کرد: مددجویان این شهرستان با توجه به آشنایی قبلی با واحد مشاوره برای کسب آگاهی در زمینه‌های مختلف به این واحد مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کرده‌اند.

فلاحی با بیان اینکه این مددجویان در 9 ماهه گذشته از سال جاری از این خدمات بهره‌مند شده‌اند، افزود: این راهنمایی‌ها در زمینه‌های تحصیل، شغل، ازدواج و تربیت فرزند بوده است که به صورت راهنمایی فردی انجام صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌آباد در ادامه اظهار داشت: این راهنمایی‌ها در قالب 546 جلسه برای مددجویان این نهاد در خرم‌آباد برگزار شده است.

*ایجاد سه مرکز نیکوکاری در خرم‌آباد

وی اظهار داشت: در راستای سیاست‌های کمیته امداد مبنی بر حضور امداد در محلات در جهت رفع مشکل نیازمندان آن مناطق و استفاده از ظرفیت‌های افراد خیر این شهرستان‌ها سه مرکز نیکوکاری در این شهرستان ایجاد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایجاد مراکز نیکوکاری باعث جذب کمک خیرین و رساندن این کمک‌ها به دست افراد نیازمند است.

وی یاد‌آورشد: از مراکز ایجاد شده، دو مرکز در خرم‌آباد و یک مرکز در منطقه زاغه ایجاد شده است.

فلاحی در ادامه با اشاره به تازه‌کار بودن این مراکز افزود: این مراکز در آذر ماه سال جاری توانسته‌اند، مبلغ 25 میلیون و 10 هزار ریال کمک از خیرین جمع‌آوری و در اختیار محرومان قرار دهند.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌آباد گفت: هدف اصلی کمیته امداد این شهرستان رفع فقر از جامعه است که هدف از ایجاد این مراکز نیز شناسایی افراد نیکوکار و همچنین مددجویان نیازمند ساکن شهرستان‌ها است.

این مسئول تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان خرم‌آباد همه تلاش خود را در جهت جذب خیرین و رساندن کمک‌های این افراد به دست نیازمندان واقعی جامعه به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/85001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول