اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار اردبیل:

سه پروژه عمرانی - خدماتی شهرداری دهه فجر افتتاح می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهردار اردبیل گفت: سه پروژه مهم شهرداری اردبیل در گرامی‌داشت دهه فجر با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 150 میلیون ریال در بخش‌های عمرانی و خدماتی افتتاح می‌شود.

سه پروژه عمرانی - خدماتی شهرداری دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، رجب شمس اظهار داشت: به منظور تحقق عمران و آبادانی شهری، حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری اردبیل در راستای احتیاجات فعلی و آتی شهر اردبیل نسبت به بررسی و تعیین خط مشی برنامه‌های کلی اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: این معاونت طرح‌های فنی و اجرایی را با انجام مراحل مطالعاتی زیربنایی در زمینه بهبود عبور و مرور شهری، احداث تقاطع‌های همسطح و غیر همسطح، احداث و بهسازی معابر فرعی و اصلی، دفع آب‌های سطحی، احداث ساختمان‌های زیربنایی شهر شامل پارکینگ‌های طبقاتی، سالن‌های چند منظوره ورزشی، ساختمان‌های آتش‌نشانی، ساختمان‌های فرهنگی، ترمینال‌ها، احداث میادین میوه و تره‌بار، بازارهای روز، مجتمع‌های تجاری، خدماتی و مسکونی و پروژه‌های مشارکتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، پارک‌ها و همچنین نیازمندی‌های فضای سبز شهری و... به واحدهای مربوطه ارائه و سپس با ایجاد هماهنگی نسبت به مراحل طراحی و برآورد هزینه‌ها اقدام می‌کند.

شمس در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری اردبیل در مراحل بعدی نیز با انجام نظارت کلی بر حسن اجرای برنامه‌های عمرانی اعم از کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با کنترل و تدوین برنامه‌های زمان‌بندی، مطابقت با نقشه‌ها و مشخصات فنی و تأیید نهایی کارکردهای مرتبط وظایف محوله را به سرانجام می‌رساند.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا با عنایت به الطاف خداوند متعال، رهنمودهای ارزشمند صدیف بدری شهردار اردبیل و در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل زحمتکش حوزه‌های مختلف عمرانی در سال‌جاری توانسته‌ایم با رعایت کلیه مراحل قانونی شناسایی پیمانکار، اجرای 131 پروژه بزرگ و 480 ریز پروژه را در قالب‌های مذکور در مجموع به مبلغ 875 میلیارد و 774 میلیون ریال به شرح 29 پروژه بزرگ و 80 ریز پروژه به مبلغ 175 میلیارد و 900 میلیون ریال در سالروز آزادسازی خرمشهر به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان کرد: همچنین موفق شدیم تعداد 64 پروژه بزرگ و بیش از 300 ریز پروژه به مبلغ 569 میلیارد و 761 میلیون ریال در هفته دولت تا هفته دفاع مقدس و 38 پروژه بزرگ و بیش از 100 ریز پروژه عمرانی به مبلغ 131 میلیارد و 113 میلیون ریال را در هفته بسیج افتتاح و مورد بهره‌برداری عمومی قرار دهیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار اردبیل با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته و کارهای انجام شده، گفت: امید است در دهه مبارکه فجر امسال نیز شاهد افتتاح سه پروژه مهم به مبلغ هشت میلیارد و 150 میلیون ریال در شهر اردبیل باشیم.

انتهای پیام/62006/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول