اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خبر داد

پرداخت تسهیلات کم‌بهره به کشاورزان دشتستان

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به کشاورزان دشتستان خبر داد.

پرداخت تسهیلات کم‌بهره به کشاورزان دشتستان

محمداسماعیل شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: آبپخش دارای موقعیت خاصی در حوزه کشاورزی است و در سال جاری شاهد بیشترین میزان تولید محصولات کشاورزی هستیم.

وی افزود: اداره جهاد کشاورزی دشتستان در راستای پرداخت تسهیلات به این قشر اهتمام خاصی دارد و برای رفع دغدغه‌های این قشر تمام توانمندی موجود را به کار گرفته‌ایم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: در سال جاری در توزیع آب در نخیلات شاهد وضعیت مناسب‌تری نسبت به قبل بودیم و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان تلاش خوبی در این مسیر داشته است.

شفیعی تصریح کرد: آبپخش بیش از 1.5 میلیون اصله نخل بارور دارد که امسال بیش از 55 هزار تن خرما و رطب به بازار مصرف عرضه کرد.

وی گفت: آبپخش علاوه بر تولیدات خرما، در تولید گندم و انواع صیفی‌جات و سبزیجات نیز نقش تاثیرگذاری دارد و روز به روز شاهد گسترش کشاورزی در این منطقه هستیم و انتظار داریم میزان تولیدات باز هم افزایش یابد.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش ابراز داشت: با راه‌اندازی کانال‌های آبیاری سد رئیسعلی دلواری شاهد بهبود وضعیت آب کشاورزی در منطقه هستیم و این روند موجبات کیفیت‌بخشی به محصولات نیز شده است.

شفیعی تاکید کرد: در روزهای اخیر برخی از نخیلات منطقه آبپخش با مشکلاتی مواجه شده‌اند و حشره عسلک به آنها آسیب‌هایی وارد کرده که با تدابیر مسئولان استانی این مشکلات در حال برطرف شده است.

وی بیان کرد: شناخت مشکلات کشاورزان نقش بسیار خوبی در رفع این مشکلات دارد و با سرکشی به مناطق مختلف کشاورزی در این مسیر تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول