اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شورای اسلامی بشرویه:

راه برون‌رفت بسیاری از مشکلات در خراسان‌جنوبی کشاورزی است

نماینده شورای اسلامی بشرویه گفت: راه برون‌رفت بسیاری از مشکلات در خراسان جنوبی مانند بیکاری و مشکلات اقتصادی از مسیر کشاورزی می‌گذرد.

راه برون‌رفت بسیاری از مشکلات در خراسان‌جنوبی کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مقیمیان دوشنبه شب در جلسه شورای اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی استانی صنعتی محسوب نمی‌شود بلکه استانی کشاورزی است.

وی گفت: وقتی به دید کشاورزی به استان نگاه شود مدیریت اکثریت استان چه از نظر منابع اقتصادی و چه سیاسی و اجتماعی و غیره مدنظر قرار گرفته می‌شود.

نماینده شورای اسلامی بشرویه تصریح کرد: راه برون رفت بسیاری از مشکلات مانند بیکاری و مشکلات اقتصادی از مسیر کشاورزی می‌گذرد.

مقیمیان تصریح کرد: از انجمن صنفی کشاورزان می‌توان به عنوان یک سازمان مردم نهاد سیاسی نام برد.

وی اذعان داشت: نظام صنفی کشاورزی بستر مناسبی برای شناسایی و هویت بخشی(صدور پروانه) شاغلان بخش کشاورزی است و می‌تواند در توسعه اهداف صندوق بسیار موثر واقع شود.

نماینده شورای اسلامی بشرویه در ارتباط با لایروبی قنوات یادآور شد: در بودجه سال گذشته مصوبه لایروبی قنوات حذف شده بود اما در بودجه امسال قید شده و باید پیش‌بینی مدیریت صحیح در آن مطرح شود.

مقیمیان با اشاره به مشکل آب و خشکسالی‌های پیاپی چند سال اخیر خاطرنشان کرد: اعتراف می‌کنیم مشکل آب مشکلی بسیار جدی است اما کمتر از مشکل شیوع یک بیماری نمی‌تواند باشد.

انتهای پیام/69017/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول