اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/102

امام‌پناهی: پروژه‌های دهه فجر رضوانشهر 17 درصد رشد دارد

فرماندار رضوانشهر از رشد 17 درصدی پروژه‌های این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

امام‌پناهی: پروژه‌های دهه فجر رضوانشهر 17 درصد رشد دارد

حمیدرضا امام‌پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رضوانشهر با اشاره به سفر کاروان خبری فجر گیلان در این شهرستان اظهار کرد: همراهی موثر و نقدهای منصفانه رسانه در راستای برطرف شدن مشکلات جامعه مهم است.

وی تلاش رسانه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اصحاب رسانه در راستای اطلاع‌رسانی عملکرد و تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) برای نسل جوان و انعکاس مطالبات مردمی به بهترین نحو عمل کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند «دستاوردهای نظام باید اطلاع‌رسانی شود»، تصریح کرد: تمام مردم و مسئولان در قبال انقلاب وظایفی را به‌عهده دارند و در این بین مسئولیت رسانه‌ها در تبیین افکار عمومی بیشتر است.

امام‌پناهی درباره افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان رضوانشهر  تصریح کرد: 47 پروژه به ارزش ریالی بیش از 102 میلیارد ریال در حوزه‌های ورزشی، کشاورزی، آموزشی، برق‌رسانی و ... در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تلاش دولت در خدمات‌رسانی به مردم با وجود تهدیدها و تحریم‌ها چشمگیر است، اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی از نظر تعداد 17 درصد و از لحاظ تخصیص اعتبار 89 درصد رشد داشته است.

فرماندار رضوانشهر در ادامه از برطرف شدن مشکلات کارخانه چوکا خبر داد و افزود: با توجه به حضور معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور در رضوانشهر، مقرر شده تا مبلغ 300 میلیارد تومان از محل صندوق ذخیره ارزی تسهیلات در نظر گرفته شود.

وی برطرف شدن موانع اجرایی پروژه احداث سد شفارود را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و یادآور شد: در صورت بهره‌برداری سد شفارود تحول عظیمی در سطح شهرستان صورت می‌گیرد.

امام‌پناهی برخورداری بیش از 10 هزار هکتار اراضی کشاورزی از آب این سد و اشتغال برای بالغ بر 2 هزار نفر را از ثمرات احداث سد شفارود عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به تامین اعتبار از محل پروژه‌های فاینانس، سد شفارود به بهره‌برداری برسد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به نزدیکی فاصله ساحل تا جنگل در این شهرستان تصریح کرد: ظرفیت گردشگری مناسبی در رضوانشهر وجود دارد که با جذب سرمایه‌گذار می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل شود.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره رضوانشهر، متذکر شد: بیمارستان، مجتمع فرهنگی و دانشگاه پیام نور از سال‌های گذشته ناتمام مانده بود که با مساعدت نوبخت بودجه آنها تامین شده است.

امام‌پناهی ابراز امیدواری کرد پروژه‌های مذکور در سال 93 به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/84001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول