اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس در گفت‌وگو با فارس خبر داد

تامین اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی فاز 2 پالایشگاه آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی فاز 2 پالایشگاه این شهر تامین شده است.

تامین اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی فاز 2 پالایشگاه آبادان

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی فاز 2 پالایشگاه این شهر تامین شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه مدت‌ها بود که درگیر تکمیل و راه اندازی بوده و در همین راستا تعداد زیادی از مردم و به ویژه جوانان از ما پرس وجو می‌کردند که فاز 2 پالایشگاه چه زمانی راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این خبر خوش برای شهروندان است که در صورت راه اندازی این فاز پالایشگاهی حدود 5 هزار نفر مشغول کار می‌شوند و این مهم کمک زیادی به کاهش بیکاری خواهد کرد.

وی همچنین عنوان کرد: این شهرستان ظرفیت‌های بی‌نظیری در بخش‌های مختلف دارد و در صورت توجه مسئولان ملی و استانی و سرازیری اعتبار مطمئنا روند رو به رشد بیشتری به خود خواهد گرفت.

انصاری ادامه داد: امروزه متاسفانه شاهدیم در هر خانه آبادانی یک یا دو جوان بیکار داریم که ما مسئولان باید برای رفع دغدغه‌های آنها تلاش کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: از مسئولان انتظار داریم در صورت راه اندازی این فاز، جذب نیروهای بومی را در دستور کار قرار دهند زیرا به اندازه کافی بیکار در این منطقه داریم.

انتهای پیام/72001/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول