اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی ‌و حرفه‌ای آبادان خبر داد

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت آبادان در 29 رشته

رئیس مرکز فنی ‌و حرفه‌ای آبادان از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت این شهرستان در 29 رشته خبر داد.

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت آبادان در 29 رشته

ارژنگ کوه‌سرخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: سازمان فنی‌ و حرفه‌ای برای کشف استعداد جوانان و ایجاد فرصت‌های مناسب برای شکوفایی مهارت آنها المپیاد ملی مهارت را برگزار می‌کند.

وی افزود: این المپیاد در سه سطح شهرستانی، استان و ملی برگزار می‌شود و در آن کارآموزان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس مرکز فنی‌ و حرفه‌ای آبادان ادامه داد: بر این اساس و در سال‌جاری نیز این المپیاد در قالب 29 رشته برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند در آنها حضور یابند.

کوه‌سرخ در خصوص رشته‌های المپیاد ملی مهارت نیز تصریح‌ کرد: پلی مکانیک، ساخت و تولید، مکاترونیک، طراحی مهندسی مکانیک، تراش CNC، فرز CNC، فناوری اطلاعات راه‌کارهای نرم‌افزاری تجارت، جوشکاری، کاشیکاری دیوار و کف، صافکاری خودرو، لوله کشی گرمایشی، الکترونیک، طراحی وب، فناوری شیرینی‌پزی، آشپزی، تاسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، آجرچینی، رباتیک، کابینت‌سازی، اتصالات درب و پنجره، جواهرسازی، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، طراحی فضای سبز، تبرید و تهویه، اطلاعات مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، فناوری طراحی گرافیک و خیاطی از جمله رشته‌هایی است که در این المپیاد وجود دارند.

وی اضافه ‌کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مسابقات از امروز تا دهم بهمن‌ماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارائه مدارک خود اقدام کنند.

رئیس مرکز فنی‌ و حرفه‌ای آبادان خاطرنشان‌ کرد: برادران می‌توانند با مراجعه به مرکز فنی ‌و حرفه‌ای برادران واقع در ایستگاه 10 بهار، خیابان مهارت مرکز شماره 2 خلیج فارس آبادان و خواهران نیز به کوی طالقانی(سیکلین) روبروی دانشگاه آزاد مرکز خلیج فارس شماره 3 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/72008/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول